Lehdistötiedote: Tjäreborgilla 13 Michelin-tähden hotelliravintolaa

Lehdistötiedote: Tjäreborgilla 13 Michelin-tähden hotelliravintolaa

Tjäreborgilla tarjonnassa 13 Michelin-tähden saanutta hotelliravintolaa eri puolilla Eurooppaa

Vuoden 2014 ”Guide Michelin Main Cities of Europe”, arvostettu Michelin Tähdet -ravintolaopas, esiteltiin viime viikolla. Useissa Tjäreborgin ohjelmistossa olevissa hotelleissa on yhden tai useamman Michelin-tähden ravintola, muun muassa The Cliff Bay Resortissa Madeiralla, Abama Golf & Spa Resortissa Teneriffalla sekä Le Bristol –hotellissa Pariisissa.

- Olemme hyvin iloisia, että meillä on tarjonnassamme hotelleja, joiden ravintoloilla on Michelin-tähtiä. Kolmen tähden saaminen ei ole helppoa ja siksi tuntuu erityisen hyvälle, että Pariisissa sijaitseva Le Bristol –hotelli Epicure ravintoloineen on yksi tarjonnassamme olevista hotelleista. Myös Teneriffan ja Madeiran hotelliemme tähtiravintolat ilahduttavat meitä, sanoo Arja Pucilowski, Tjäreborgin tiedotuspäällikkö.

Tjäreborgin valmismatkatuotannossa on kaksi hotellia, joilla on Michelin-tähtiä. Toinen näistä hotelleista on ylellinen Abama Golf & Spa Resort –hotelli Teneriffalla. Hotellin ravintoloista kaksi, Restaurant Kabuki ja Restaurant M.B., ovat saaneet yhden tähden.

Toinen valmismatkatuotannossa olevista hotelleista on Madeiralla sijaitseva The Cliff Bay Resort, jonka Il Gallo d’Oro –ravintolalla on yksi tähti. The Cliff Bay Resort on erittäin suosittu Tjäreborgin asiakkaiden keskuudessa ja hotelli on ollut Tjäreborgin ohjelmistossa useiden vuosien ajan. Hotelli
sijoittuu vuosi vuoden jälkeen asiakastyytyväisyyskyselyissä 10 parhaan hotellin joukkoon.

- Ruoka on yksi suurista kokemuksista matkalla ja hyvin syöminen on yksi ylellisyyksistä, jonka moni suo itselleen lomalla. Maukas päivällinen hyvässä ravintolassa on nautinto kaikille aisteille ja siitä jää usein ihana muisto, joka säilyy mielessä pitkään, jatkaa Arja Pucilowski.

Tjäreborgilla on Euroopan suurkaupungissa ja suosituissa Välimeren lomakohteissa useita hotelleja, joiden ravintoloilla on Michelin-tähtiä. Yksi niistä on Pariisissa sijaitsevan Le Bristol –hotellin Epicure-ravintola, jolla on kolme tähteä.

Michelin-tähdellä varustettuja hotelliravintoloita Tjäreborgin valmismatkatuotannossa:

- Restaurant M.B hotelli  Abama Golf & Spa Resort, Teneriffa (yksi tähti)

- Restaurant Kabuki hotelli Abama Golf & Spa Resort, Teneriffa (yksi tähti)

- Restaurant Il Gallo d Oro hotelli The Cliff Bay Resort, Madeira (yksi tähti)

Michelin-tähdillä varustettuja hotelliravintoloita Tjäreborgin kaupunkimatkatarjonnassa:

- Restaurant Epicure hotelli Le Bristol, Pariisi (kolme tähteä)

- Restaurant La Palme d’ Or hotelli Martinez, Cannes (kaksi tähteä)

- Restaurant Le Chantecler hotelli Negresco,  Nizza (kaksi tähteä)

- Restaurant Patrick Guilbaud hotelli The Merrion Hotel,  Dublin (kaksi tähteä)

- Restaurant Le Diane hotelli Fouguet's Barrière, Pariisi (yksi tähti)

- Restaurant Locanda Locatelli hotelli Hyatt Regency The Churchill, Lontoo (yksi tähti)

- Restaurant Monastrell hotelli Hospes Amèrico, Alicante (yksi tähti)

- Restaurant Seven Park Place hotelli St. Jame's Hotel & Club, Lontoo (yksi tähti)

- Restaurant L’ Accanto hotelli Gran Hotel Angiolieri, Sorrento (yksi tähti)

- Restaurant Galvin at Windows hotell Hilton Park Lane, Lontoo (yksi tähti)

Hintaesimerkki:
Yhden viikon matka Madeiralle viiden tähden The Cliff Bay Resort –hotellissa. Lähtö 25.8.2014.
Hinta 940 eur per hlö. Majoittuminen kahden hengen huoneessa, aamiaisbuffet sisältyy hintaan.

Arja Pucilowski, Tjäreborg, tiedotuspäällikkö, puh. 040 587 8605, arja.pucilowski@tjareborg.fi

Kuva:
Ravintola Kabuki, Abama Golf & Spa Resort, Teneriffa

Tjäreborg kuuluu Pohjoismaiden suurimpaan matkanjärjestäjäkonserniin, Thomas Cook Northern Europeen (1,5 miljoonaa matkustajaa/vuosi). Tjäreborgin vuosittainen matkustajamäärä on
n. 195.000. Thomas Cook Northern Europeen kuuluu matkanjärjestäjätoimintaa Suomessa (Tjäreborg), Ruotsissa (Ving ja Globetrotter), Norjassa (Ving) ja Tanskassa (Spies) sekä hotelliketjut Sunwing Family Resorts ja Sunprime Hotels ja tilauslentoyhtiö Thomas Cook Airlines Scandinavia. Thomas Cook Northern Europe on osa kansainvälistä matkailualan konsernia Thomas Cook Group plc:tä, joka on noteerattu Lontoon pörssissä. Thomas Cook Group plc:n vuosittainen matkustajamäärä on n. 23 miljoonaa.