Playa del Ingles, Gran Canaria

Seuraavan talven lomamatkoja varataan jo vilkkaasti

Matkanjärjestäjä Tjäreborg avasi talven 2021–22 lomamatkojen myynnin viime keskiviikkona. Ensimmäisen viikon jälkeen seuraavalle talvelle on varattu jo saman verran matkapaketteja kuin vuosi sitten vastaavaan aikaan. Eniten varauksia on tehty perinteisiin talvikohteisiin Gran Canarialle ja Teneriffalle, mutta myös Kap Verde on kasvattanut suosiotaan. Näiden lomakohteiden lisäksi matkoja voi jo varata muun muassa Madeiralle, Thaimaahan ja Gambiaan.

Matkanjärjestäjä Tjäreborg katsoo luottavaisesti uuteen vuoteen ja myös jo pandemian jälkeiseen aikaan.

– Erittäin haastavan vuoden jälkeen trendi alkaa taittua, esimerkiksi koronarokotteeseen liittyvien positiivisten uutisten myötä. Näemme selvästi, että suomalaisilla on valtava tarve matkustaa ja että lämpöä, valoa ja aurinkoa todella kaivataan talven keskelle. Olemme myös panostaneet kohtuullisiin ehtoihin ja tarkennettuihin turvallisuuskäytäntöihin, jotta varaaminen on asiakkaalle turvallista ja helppoa, kertoo Jessica Virtanen, Tjäreborgin maajohtaja.

Alkuvaiheessa ensi talven matkatuotannosta on varattavissa noin 150 suosituinta hotellia. Lisää seuraavan talven lomatarjontaa tulee jatkuvasti myyntiin. Lomalennoilla toteutettavien matkapakettien lisäksi myös reittilennoilla toteutettavia kaupunkilomia ja kaukolomia on varattavissa noin vuoden eteenpäin.

Helsingin ohella Tjäreborgin Sunclass Airlines lentää koko talvikauden viikoittain suoraan Gran Canarialle myös Turusta, Vaasasta ja Kuopiosta.

– Asiakkaamme arvostavat vaivatonta matkustamista suoraan omalta kotikentältä ja haluamme tarjota sen vaihtoehdon mahdollisimman monille suomalaisille, sanoo Jessica Virtanen.

Lisätiedot: Jessica Virtanen, maajohtaja, Tjäreborg, jessica.virtanen@tjareborg.fi, p. 040 524 7116

Tjäreborgin Safe Travel

Tjäreborg on toiminut Suomessa matkanjärjestäjänä vuodesta 1966 lähtien.