Sunwing Arguineguin on yksi suosituimmista perhehotelleistamme Gran Canarialla

Syyslomamatkoja Vaasasta Gran Canarialle varataan ennätystahtiin!

Tjäreborgin Vaasasta lähtevistä syyslomamatkoista on myyty lähes 60 prosenttia, joka on noin 5 prosenttia enemmän kuin vastaavana aikana viime vuonna. Kylmä kesä on saanut ihmiset varmistamaan syksyn aurinkoisen perheloman hyvissä ajoin.

Tjäreborgin suorat lennot Vaasasta Gran Canarialle alkavat taas 12. lokakuuta ja Kanarialle lennetään koko talven ajan aina 5. huhtikuuta saakka. Viime talven tapaan lennot operoidaan Thomas Cook Airlinesin Airbus A321-koneilla.

Tjäreborg on lentänyt suoraan Vaasasta Kanariansaarille vuodesta 2005 lähtien. Lennot kotikentältä Kanarialle on otettu Vaasan seudulla hyvin vastaan. Matkat myydään hyvissä ajoin etukäteen ja varsinkin syyslomamatkat, joulun ja uuden vuoden matkat sekä hiihtolomamatkat varataan aikaisin.

- Tjäreborgin omat konseptihotellit ovat myös kasvattaneet suosiotaan. Sunwing Family Resort -hotellien talven huonekapasiteetista on varattu jo lähes 40 prosenttia, joka on lähes 10 prosenttia enemmän kuin vastaavana aikana viime vuonna. Myös aikuisille suunnatut Sunprime-hotellit myyvät paremmin kuin aiemmin, sanoo Tjäreborgin viestintäpäällikkö Joonas Halla.

Tjäreborg lentää Kanariansaarille Vaasan lisäksi myös Helsingistä, Kuopiosta ja Turusta vieden talvikauden aikana lähes 80 000 suomalaista Gran Canarialle, Teneriffalle ja Fuerteventuralle.

Joonas Halla, viestintäpäällikkö, puh. 050 346 5256, joonas.halla@tjareborg.fi