Casa Cook Kos

Thomas Cook Hotel Investments ostaa kolme uutta kiinteistöä

Thomas Cook -konsernin hotellirahasto Thomas Cook Hotel Investments (TCHI) ostaa kolme uutta hotellikiinteistöä. Niiden joukossa on konsernin lippulaivahotelli Casa Cook Kosilla. Hankintojen myötä hotellirahasto lähes kaksinkertaistaa hotelliportfolionsa yhdeksään hotellikiinteistöön.

Hankitut kolme hotellikiinteistöä ovat Sunwing Arguineguin Seafront Gran Canarialla (252 huonetta), Casa Cook Kos (100 huonetta) sekä tontti Kosilla, johon suunnitellaan ensi kesäksi rakennettavan yhtiön uusimman hotellikonseptin mukainen Cook’s Club.

Hotellirahasto lanseerattiin maaliskuussa 2018 yhteisyrityksenä LMEY Investmentsin kanssa. Alkuperäisten viiden hotellin ja nyt tehtyjen hankintojen myötä hotellirahasto kasvaa käsittämään yhteensä 2500 hotellihuonetta. Rahaston tavoitteena on noin 10–15 hotellin hankinta vuoteen 2021 mennessä.

Hotellirahasto perustettiin tukemaan ja nopeuttamaan Thomas Cookin oman hotelliportfolion kasvua . TCHI:n investoinnit keskittyvät Kreikkaan, Espanjaan ja muihin kohteisiin Välimeren ympäristössä. Rahaston ensimmäinen hotelliprojekti Casa Cook Ibiza avataan kesällä.

Thomas Cook Group plc

Thomas Cook Group plc on yksi maailman johtavista vapaa-ajan matkustukseen keskittyvistä yrityksistä. Yhtiön vuosittainen matkustajamäärä on 22 miljoonaa matkustajaa ja edellisen vuoden liikevaihto oli 9,6 miljardia puntaa. Yhtiöllä on 21 000 työntekijää ja lähes 200 omaa hotellia.

Thomas Cook Hotels & Resorts

Thomas Cook Hotels & Resorts on Thomas Cook Groupin hotellidivisioona, johon kuuluu lähes 200 hotellia ja 8 eri hotellikonseptia. Yli 40 000 hotellihuoneellaan 47 kohteessa eri puolilla maailmaa Thomas Cook Hotels & Resorts kuuluu maailman 40 suurimman hotelliyrityksen joukkoon.