Casa Cook Kos -hotellin TO KIMA Beach Club -ravintolasta avautuvat näkymät merelle

Tjäreborgin uusin lifestyle-hotelli Casa Cook Kos on nyt auki

Uusi boheemin tyylikäs Casa Cook Kos -hotelli avautui Kosin saarelle. Hotelli houkuttelee kauniilla designillaan, mielenkiintoisella arkkitehtuurillaan, kutsuvalla allasalueellaan ja rentouttavalla ilmapiirillään. Uudesta Casa Cook Kos hotellista löytyy ensimmäinen Casa Cook Spa sekä Beach Club -ravintola, jonka taustajoukoissa on vaikuttanut Michelin-ravintolaa Ateenassa pyörittävä Ettore Botrini.

Kyseessä on toinen Tjäreborgin ainutlaatuiseen Casa Cook -konseptiin kuuluva hotelli. Poikkeuksena viime kesänä avattuun ensimmäiseen Casa Cook -hotelliin Rodoksella, uudessa Casa Cook Kos -hotellissa ei ole ikärajaa ja myös rentouttavaa lomaa tyylikkäässä ympäristössä hakevat lapsiperheet ovat tervetulleita hotelliin.

Pelkistettyä ja kaunista muotoilua

Hotellialueen yksi- ja kaksikerroksiset rakennukset, pienet kujat ja kauniit patiot luovat tunteen pienestä rauhallisesta kylästä. Hotellissa on 100 huonetta, jotka sijaitsevat 58 eri rakennuksessa. Huoneiden sisustuksen lähtökohtana ovat yksinkertaiset muodot yhdistettyinä luonnonmateriaaleista valmistettuihin tekstiileihin ja käsintehtyihin eksoottisiin yksityiskohtiin, jotka luovat Casa Cookille sen erityisen ja luonteenomaisen tyylin.

TO KIMA Beach Club -ravintola

Casa Cook Kosin Beach Club -ravintolan nimi, To Kima, on kreikkaa ja tarkoittaa suomeksi aaltoa. Ilmava ravintola ja baarialue avautuvat pääuima-altaalle sekä rannan dyyneille ja aaltoihin päin.

Ravintolan maatilalta suoraan pöytään -konsepti on suunniteltu yhteistyössä korfulaisen huippukokin Ettore Botrinin kanssa. Botrini pyörittää palkittuja ravintoloita Corfulla, Ateenassa ja Rodoksella. Botrinin Ateenan ravintola Botrini’s Athens on saanut Michelin tähden vuodesta 2014 alkaen.

Casa Cookissa Botrini sekä pääkokki Michalis Chondrompilas keskittyvät yksinkertaisiin, mutta luoviin annoksiin, jotka tuovat esille saaren parasta antia välimerellisellä otteella. TO KIMA Beach Club -ravintolassa kannattaa jakaa annokset mese-tyylisesti ystävien kanssa.

CASA COOK SPA

Hotellin Spa yhdistelee antiikin ajan perinteisiä hoitoja ja moderneja menetelmiä. Spassa panostetaan luonnollisiin tuotteisiin sekä opetetaan mm. hotellin vieraita tekemään omat luomuhydrosoli-hoidot hotellin puutarhan kasveista. Hotellissa vierailee usein erilaisiin spa-hoitoihin erikoistuneita asiantuntijoita. Kylpyläosastolta löytyy sisäallas, kolme hoitohuonetta, suomalainen sauna puutarhanäkymillä sekä kupolinen Hammam.

Casa Cook Kos sijaitsee Marmarin kylässä Kosin saaren pohjoisrannikolla 16 kilometriä Kosin historiallisesta kaupungista.

Hintaesimerkki

Casa Cook Kos (4+*), Marmari, Kos. Majoittuminen kahden hengen huoneeseen, sisältäen aamiaisbuffetin, hinta 1.125 eur/hlö. Yhden viikon matka, lähtö Helsingistä 11.8.2017.

Uusimmat lehdistökuvat Casa Cook Kos -hotellista löytyvät täältä!

Joonas Halla, viestintäpäällikkö, puh. 050 346 5256, joonas.halla@tjareborg.fi