Tjäreborg ja sen pohjoismaiset sisaryhtiöt ostavat espanjalaisen hotelliyhtiön

Tjäreborg ja sen pohjoismaiset sisaryhtiöt ostavat espanjalaisen hotelliyhtiön

Tjäreborg ja sen pohjoismaiset sisaryhtiöt sijoittavat miljardi Ruotsin kruunua espanjalaiseen AROE -hotelliyhtiöön, johon kuuluu yhteensä 12 hotellia ja yli 2000 huonetta Mallorcalla, Menorcalla ja Kanariansaarilla.

Hotelliyhtiö AROE toimii Gran Canarialla, Fuerteventuralla, Teneriffalla, Mallorcalla ja Menorcalla. Kaikkiaan yhtiöllä on 2194 huonetta 12 suositussa hotellissa. Viisi yhtiöön kuuluvaa hotellia on Tjäreborgin ja sen pohjoismaisten sisaryhtiöiden suosituimpien hotellien joukossa. Nämä hotellit ovat Sunwing Alcudia ja Sunprime Waterfront Mallorcalla, Sunwing Fañabé Beach Teneriffalla sekä Sunprime Atlantic View ja O.B.C. Gran Canarialla.

-Olemme iloisia, että nämä suositut hotellit pysyvät valikoimassamme tulevaisuudessakin. Yrityskaupan myötä saamme jälleen uusia mahdollisuuksia kehittää toimintaamme Välimeren alueella ja Kanariansaarilla, sanoo konsernijohtaja Magnus Wikner.

AROE hotellien työntekijöillä on monien vuosien kokemus yhteistyöstä Tjäreborgin, Vingin ja Spiesin kanssa. Tyytyväisten työntekijöiden ja asiakkaiden lisäksi hotellit ovat olleet edistyksellisiä ympäristöasioissa. Kahdeksalle yhtiön hotelleista on myönnetty Travelifen kestävän kehityksen korkeimman tason sertifikaatti.

Tjäreborg: Jessica Virtanen, Tuotepäällikkö +358 40 524 7116

AROE

AROE (Airtours Resort Ownership España) -yhtiöön kuuluu 12 hotellia ja yhteensä 2194 hotellihuonetta sekä 1700 työntekijää Teneriffalla, Gran Canarialla, Mallorcalla ja Menorcalla. Hotellit Kanariansaarilla:Ocean Beach Club Gran Canaria, Sunprime Atlantic View, Sunwing Fañabé Beach ja Sentido Bugavilla. Hotellit Mallorcalla ja Menorcalla: Sunprime Waterfront, Sunwing Alcudia Beach, Sentido Cala Vinas, Smartline Cala’n Bosch, SunConnect Los Delfines, Club Jet Alcudia, Cala Blanca Sunhotel ja Cook’s Club Palma Beach.

Tjäreborg ja sen pohjoismaiset sisaryhtiöt

Pohjoismaiseen konserniin kuuluvat matkanjärjestäjät Tjäreborg, Ving, Spies, Globetrotter, lentoyhtiö Sunclass Airlines sekä hotellikonseptit Sunwing Family Resorts, Ocean Beach Club ja Sunprime Hotels. Yhteensä pohjoismaisia asiakkaita on vuosittain noin 1 600 000.

www.tjareborg.fiwww.ving.sewww.ving.nowww.spies.dkwww.sunclassairlines.dk

Tjäreborg on toiminut Suomessa matkanjärjestäjänä vuodesta 1966 lähtien.