Tjäreborg lanseeraa uuden lifestyle-hotellikonseptin

Tjäreborg lanseeraa uuden lifestyle-hotellikonseptin

Uuden Casa Cook -hotellikonseptin kohderyhmänä ovat urbaanit ihmiset, jotka arvostavat designia ja hyvää tasapainoa työn ja vapaa-ajan välillä. Ensimmäinen Casa Cook -hotelli avataan Rodoksella toukokuussa 2016. Lisää Casa Cook -hotelleja avataan kahden vuoden sisällä.

Kotiin viittaava ”Casa” ilmentää konseptia, jossa jokainen hotelli rakennetaan yhtä yksilöllisesti kuin koti. Hotellissa on rento ja lämmin ilmapiiri, sisustukseen käytettävät taulut on tarkoin valittuja ja huonekaluina käytetään pääasiassa vintage-huonekaluja. Jokaisen huoneiston terassilta on suora käynti uima-altaalle. Yhteisissä tiloissa on paljon pitkulaisia pöytiä, suuria istuintyynyjä, lepotuoleja ja sohvia, jotta hotellivieraat voivat rentouttaa kehonsa ja mielensä musiikkia kuunnellen tai hyvää ruokaa nauttien.

Jokainen hotellivieras voi elää oman päivärytminsä mukaan, myös mitä tulee ruokailujen ajankohtiin. Hotellin ravintolalla ei ole kiinteitä aukioloaikoja.

Ruoka on valmistettu tarkoin valituista tuoreista lähialueilla tuotetuista raaka-aineista. Ravintolassa tarjoillaan terveellistä ruokaa ja ruokalajeja, jotka seuraavat kansainvälisiä ruokatrendejä.

Aitoja ja paikallisia elämyksiä
Uusi hotellikonsepti on suunnattu ihmisille, jotka etsivät aitoja ja paikallisia elämyksiä ja jotka haluavat löytää omat kultajyvänsä turistialueiden ulkopuolella. Casa Cookissa asuva voi tutustua lähiympäristöön liikkumalla trendikkäästi polkupyörällä. Casa Cookin ravintolaan ovat myös paikalliset asukkaat tervetulleita.

- Lomavalikoimamme laajenee nyt entisestään uuden Casa Cook -hotellikonseptin myötä. Meillä on tällä hetkellä kuusi hotellikonseptia ja tuntuu hyvälle, että voimme nyt tarjota asiakkaillemme yhä useampia korkealaatuisia hotelleja, sanoo Tjäreborgin toimitusjohtaja Regina Sippel.

Casa Cookissa on myös laaja valikoima terveyttä edistäviä aktiviteetteja, kuten joogaa, pilatesta, hierontaa sekä huippumoderni ja hyvin varustettu kuntosali.

Ensimmäinen Casa Cook -hotelli avataan Rodokselle Kolymbiaan toukokuussa 2016. Hotelli on toiminut kuluneen kesän Sunprime-hotellina, joka on ollut Thomas Cook -konsernissa Tjäreborgin sisaryhtiöiden tarjonnassa. Talven 2015/2016 aikana hotelli uudistetaan Casa Cook -hotelliksi, jossa on 90 huonetta. Casa Cook -hotellia myydään koko Thomas Cook -konsernissa. Casa Cook -hotellit on tarkoitettu aikuisille ja niiden ikäraja on 16 vuotta.

Hotellin ovat suunnitelleet Michael Schickinger, saksalaisen Lambs & Lions’in taiteellinen johtaja sekä sisustusarkkitehti Anabell Kutucu.

Hotellikonseptin nimi ”Casa Cook” tulee sanoista Casa = koti sekä Cook = Tjäreborgin emokonsernin nimi Thomas Cook.

Hintaesimerkki: Hinta alkaen 815 euroa/henkilö/viikko, majoittuminen kahden hengen huoneeseen. Matkan hintaan kuuluu aamiaisbuffet. Lähtöpäivä 4.5.2016.

Regina Sippel, toimitusjohtaja, puh. 050 301 4568, regina.sippel@tjareborg.fi

Tjäreborg kuuluu Pohjoismaiden suurimpaan matkanjärjestäjäkonserniin, Thomas Cook Northern Europeen (1,5 miljoonaa matkustajaa/vuosi). Tjäreborgin vuosittainen matkustajamäärä on n. 195.000. Thomas Cook Northern Europeen kuuluu matkanjärjestäjätoimintaa Suomessa (Tjäreborg), Ruotsissa (Ving ja Globetrotter), Norjassa (Ving) ja Tanskassa (Spies) sekä hotelliketjut Sunwing Family Resorts ja Sunprime Hotels ja tilauslentoyhtiö Thomas Cook Airlines Scandinavia. Thomas Cook Northern Europe on osa kansainvälistä matkailualan konsernia Thomas Cook Group plc:tä, joka on noteerattu Lontoon pörssissä. Thomas Cook Group plc:n vuosittainen matkustajamäärä on n. 23 miljoonaa.