Malediivit on suosittu kaukolomakohde kesällä. Kuvassa Reethi Beach Resort.

Tjäreborgin kaukokohteet nostavat suosiotaan kesällä – Balille varattu eniten matkoja

Suosituimpia Tjäreborgin kesälomakohteita ovat edelleen Kreikka, Espanja, Kroatia, Bulgaria sekä Kypros, mutta yhä useammat matkustavat kaukokohteisiin myös kesäkaudella. Bali on nostanut suosiotaan yli 20 prosenttia edelliseen kesäkauteen verrattuna. Kesällä matkojen hinnat ovat selvästi edullisemmat Mauritiukselle, Malediiveille ja Thaimaahan.

Tjäreborgin tarjoamien eksoottisten kaukokohteiden suosio on kasvanut vuositasolla 340 prosentilla viimeisten viiden vuoden aikana. Suomalaiset eivät matkusta kaukokohteisiin pelkästään talven kylminä kuukausina. Kaukokohteista suomalaisia kesälomamatkailijoita kiinnostavat eniten Bali, Malediivit sekä Miami.

- Bali on loistava kohde kesällä, koska säät ovat kesällä parhaimmillaan. Muissakaan kaukokohteissa vierailevien ei tarvitse murehtia epävakaisesta säästä, sillä sadekuurot ovat usein vain nopeasti ohimeneviä ilmiöitä, kertoo Tjäreborgin tiedotuspäällikkö Arja Pucilowski.

Tjäreborgin kesäkauden varatuimmat kaukokohteet:

1. Bali
  2. Malediivit
  3. Miami
  4. Thaimaa
  5. Mauritius

Hintaesimerkki Bali:
Lento (menopaluu) Helsingistä 16. kesäkuuta 2017. Yöpyminen Santika Siligata Nusa Dua***+ -hotellissa 7 yötä (sis. aamiaisen). Hinta alkaen 1150 euroa per henkilö.

Hintaesimerkki Malediivit:
Lento (menopaluu) Helsingistä 16. kesäkuuta 2017. Yöpyminen Reethi Beach Resort**** -hotellissa 7 yötä (sis. aamiaisen). Hinta alkaen 1143 euroa per henkilö.

Jessica Virtanen, tuotepäällikkö, puh. 040 524 7116, jessica.virtanen@tjareborg.fi