Sunprime Miramare Beach, Rodos, Kreikka

Tjäreborgin matkat alkavat taas!

29.7. alkaen aurinkoa rakastavat suomalaiset voivat jälleen matkustaa Välimerelle Tjäreborgin matkalla. Siitä lähtien, kun viranomaiset helpottivat matkustusrajoituksia olemme tehneet intensiivisesti töitä saadaksemme lennot ja hotellit valmiiksi matkailijoita varten. Samanaikaisesti olemme ottaneet käyttöön laajennetut turvallisuuskäytännöt, jotta matkustus on turvallista pandemian aikana, sekä joustavat, uusia varauksia koskevat muutos- ja peruutusehdot.

Tjäreborg on päättänyt aloittaa matkat muutamiin suosituimpiin kohteisiin Kreikassa ja Kyproksella heinäkuun lopusta alkaen, mutta jo sitä ennen on mahdollista matkustaa reittilennoilla tiettyihin kohteisiin.

On positiivista, että viranomaiset helpottavat matkustusrajoituksia, ja että EU-maat tekevät enemmän yhteistyötä. Tiedämme, että moni haluaa jo matkustaa ulkomaille, mutta koska rajoituksia on yhä voimassa, olemme tarjonneet asiakkaillemme mahdollisuuden muuttaa heinä-elokuun tilauslennoilla tehtäviä matkavarauksia maksutta myöhempään ajankohtaan. Monet ovatkin päättäneet siirtää matkaansa myöhemmäksi ja tehneet tälle kesälle muita suunnitelmia. Sen vuoksi kesäkausi suosituimpiin kohteisiimme on lyhyempi kuin normaalisti, kertoo Fredrik Henriksson, Nordic Leisure Travel Groupin viestintäjohtaja.

Tjäreborgin kesäohjelma 2020
Kreikka:
29.7. alkaen: Rodos ja Kreeta
Kypros:
31.8 alkaen: Kypros

Joustavat varausehdot ja laajennetut turvallisuuskäytännöt

Viime kuukaudet ovat olleet erittäin haastavia koko matkailualalle ja yksistään Tjäreborg on joutunut perumaan useita tuhansia matkoja.Samanaikaisesti Tjäreborgin asiakaspaneeli osoittaa, että monet haluavat matkustaa ulkomaille heti, kun rajoitukset helpottavat. Jotta asiakkaat voivat tuntea olonsa turvalliseksi uutta matkaa varatessaan, joustava Tjäreborgin Muutos- ja peruutusturva antaa mohdollisuuden muuttaa lomasuunnitelmia ilman muutoskuluja. Asiakkaat voivat muuttaa matkavarausta ilman muutoskuluja vaikka useamman kerran, kunhan matkan alkuun on yli 30 päivää.

On myös positiivista, että kun äskettäin avasimme kesän 2021 matkat myyntiin, tehtiin varauksia 50% enemmän kuin vastaavaan aikaan viime vuonna, ja myös talvimatkat tuntuvat kiinnostavan, jatkaa Fredrik Henriksson.

Teemme koko ajan työtä varmistaaksemme, että turvallisuuskäytännöt ovat korkealla tasoilla niin lennoillamme, lentokenttäkuljetuksissa ja hotelleissamme. Seuraamme eri maiden rajoituksia ja paikallisten viranomaisten ohjeita taataksemme asiakkaillemme turvallisen loman.

Jessica Virtanen, tuotepäällikkö Tjäreborg, puhelin 09 1237316, jessica.virtanen@tjareborg.fi

Lisätietoja kesän 2020 matkoista

Lue lisää turvallisesta matkustamisesta Tjäreborgilla

Tjäreborg on toiminut Suomessa matkanjärjestäjänä vuodesta 1966 lähtien.