Ocean Beach Club - Gran Canaria

Tjäreborgin Ocean Beach Club -hotelli Gran Canarialla on saanut Travellers’s Choice -tunnustuksen

Tripadvisor myöntää joka vuosi Travellers' Choice -palkinnon hotelleille, jotka ovat saaneet tasaisesti erinomaisia arvosteluja matkailijoilta. Tjäreborgin perhehotelli, Ocean Beach Club - Gran Canaria, on nyt liittynyt etuoikeutetuun Travellers’ Choice -voittajien joukkoon, kun sille myönnettiin arvostettu tunnustus.

• Tunnustus tarkoittaa, että Ocean Beach Club - Gran Ganaria on sijoittunut koko maailman 10 %:n parhaimman hotellin joukkoon. Palkinto on upea todiste siitä, että vieraat pitävät hotellituotteestamme, designista, palvelustamme ja hotellihuoneistamme. Ocean Beach Club -hotelleissa pohjoismainen design ja rento tunnelma ovat vieraidemme mieleen, mutta varmasti on myös muita syitä, miksi juuri tämä hotelli sai palkinnon, sanoo Fredrik Henriksson, Nordic Leisure Travel Groupin viestintäjohtaja.

Ocean Beach Club - Gran Canaria on yksi Tjäreborgin suosituimmista hotelleista. Tripadvisor ei ole ainoa, joka on antanut hotellille parhaimmat arvostelut. Tjäreborgin omat asiakkaat ovat aina antaneet hotellille korkeat arvosanat asiakastyytyväisyyskyselyssä, joka lähetetään vieraille matkan jälkeen. Talvikaudella 2019-2020 hotelli sai yhdet kaikkien aikojen parhaimmista, hotelleille annetuista arvosanoista.

Safe Travel – laajennetut turvallisuuskäytännöt

Tulevaksi talvikaudeksi Tjäreborg avaa hotellin lokakuun lopussa. Koronaviruksen vuoksi hotellissa noudatetaan laajennettuja turvallisuuskäytäntöjä, jotta vieraamme voivat tuntea olonsa mahdollisimman turvalliseksi mm. ravintoloissa, siivouksen yhteydessä ja hotellin järjestämissä aktiviteeteissa. Lisäksi Kanariansaarten viranomaiset tarjoavat kaikille saarille matkustaville Covid-19-vakuutuksen siltä varalta, että koronatartunnan saa epäonnekseen loman aikana.

Jessica Virtanen, tuotepäällikkö Tjäreborg, puhelin 09 1237316, jessica.virtanen@tjareborg.fi

Lisätietoja Ocean Beach Club - Gran Canaria -hotellista

Lisätietoja "Safe Travel" turvallisuuskäytännöistä

Tjäreborg on toiminut Suomessa matkanjärjestäjänä vuodesta 1966 lähtien.