Onko lentokoneessa seisomapaikkoja?

Tällaisia ovat erikoisimmat matkatoimiston asiakaspalveluun tulevat kysymykset

Voinko matkustaa ilman mieheni lupaa? Saanko ilmaista haukattavaa korvaukseksi? Tässä muutamia niistä sadoista kysymyksistä, joita tulee päivittäin nettipohjaisen matkatoimisto Travellinkin asiakaspalveluun.

”Useimmiten asiakkaamme haluavat apua varausten teossa tai heillä on kysyttävää matkatavaroista. Meiltä kysytään myös mitä erikoisemmista asioista. Tässä niistä muutamia otoksia”, paljastaa Travellinkin maajohtaja Anne-Marjut Väänänen.

1.Kustannustietoinen matkustaja
”Onko koneessa seisomapaikkoja?”

2.Laskaispullaleidi
”Saanko lentomatkan ajaksi laskiaispullia ja muuta haukattavaa korvaukseksi siitä, että lento on myöhässä.”

3.Luksusmatkustaja
”Mitä maksaa koneen vuokraus? Meidän pitää päästä Salzburgiin 27. joulukuuta, mutta lentoajat eivät sovi meille.”

4.Kontrollifriikki
”Miltä portilta lentoni lähtee?”(kysymys esitetään neljä kuukautta ennen matkaa)

5.Suunnittelija
”Miksi en voi varata lentoa syntymättömälle lapselleni?”

Näin saat nopeimmin apua

• Soita sen sijaan, että lähetät sähköpostia tai jätät viestin Facebookiin
  • Soita kello 13. Silloin on vähiten ruuhkaa.
  • Pidä varausnumerosi esillä, jos haluat muuttaa matkavaraustasi
  • Ota luottokorttisi numero esille, kun haluat ostaa matkan

Faktoja Travellinkin asiakaspalvelusta

• Joka vuosi vastataan liki 100 000 kysymykseen
  • Asiakaspalvelussa puhutaan kolmeatoista eri kieltä

Lisätietoa:
Anne-Marjut Väänänen, maajohtaja Travellink
Puhelin: +358 41 5222 322
Sähköposti: anne-marjut.vaananen@travellink.com

• Matkailu

• portti
  • yksityiskone
  • seisomapaikka

Travellink on Pohjoismaiden johtava nettimatkatoimisto, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Travellink tarjoaa palveluita kolmella eri liiketoiminta-alueella: vapaa-ajan matkoissa, liikematkoissa sekä kokous- ja tapahtumamatkoissa. Travellinkin valikoimaan kuuluu 440 eri lentoyhtiötä ja yli 460 000 hotellia yli 40 000 kohteessa ympäri maailman. Travellink sekä eDreams, Go Voyages, Opodo ja Liligo kuuluvat eDreams ODIGEO -ryhmään, joka on Euroopan suurin nettimatkatoimisto ja verkkokauppayhtiö. eDreams ODIGEO on edustettuna yhteensä 44 maassa ympäri maailman. Yhtiö tarjoaa laajan valikoiman lentoja, hotelleja, autonvuokrausta sekä lento- ja hotellipaketteja.