Trend Micro esittelee uuden kumppanuusohjelman

Trend Micro esittelee uuden kumppanuusohjelman

Trend Micro kertoo tänään uudelleen suunnitellusta kumppanuusohjelmastaan. Uuden ohjelman ansiosta Trend Micron kumppanien liiketoiminta voi kasvaa aiempaa nopeammin, jonka myötä he voivat tarjota loppuasiakkailleen merkittävää lisäarvoa.

Kumppanuusohjelma on rakennettu Trend Vision One -alustan ympärille. Sen myötä kumppaneille avautuu uusia mahdollisuuksia palvelujen ja arviointien tarjoamiseen yhtä lailla suurille kuin pk-yrityksille.

Asiakkaiden riskit kasvavat sitä enemmän, mitä enemmän uhkatoimijat hyötyvät rikollisista toimistaan. Kyberturvan vaatimusten kasvaessa myös organisaatioiden sisäinen tarve tietojen, yritystoiminnan, tuotemerkkien, toimialojen ja hallitusten suojaamiseen kasvaa samassa suhteessa. Kumppanit voivat kuroa tätä aukkoa umpeen hyödyntämällä erilaisia kriittisiä palveluja: MSSP (ja MSP), SOCaaS, XDR, uhkiin reagoiminen ja niin edelleen.

Trend Micro jatkaa kasvua ja kehitystään kumppaniensa rinnalla. Näin varmistamme, että yhteiset loppuasiakkaamme ovat suojattuja samalla, kun heidän liiketoimintansa pysyy kannattavana. Samaan aikaan voimme tarjota heille uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Trend Micron uusitun kumppanuusohjelman mahdollisuuksia jäsenille:

• Hyödynnä tekoälyä Trend Vision Onen luovilla tekoälyominaisuuksilla, joiden avulla SOC-tietoturvatiimit voivat sujuvoittaa työnkulkujaan, tehostaen näin sekä suorituskykyään että tuottavuuttaan.
  • Kasvata kannattavuutta moninkertaisilla hyödyillä, joita ovat muun muassa uudet kyvykkyydet, sopimuksiin osallistuminen ja yhteinen myynti, kilpailukykyiset yksityiset tarjoukset ja kumppanuusverkoston positiivinen vaikutus palveluiden ja konsultoinnin myyntiin.
  • Laajenna palvelujasi kumppanien kasvavan osaamisen myötä, kun nämä osallistuvat tekniseen ja palvelukoulutukseen muun muassa pilvitietoturvasta, asiantuntijapalveluista, hallituista tietoturvapalveluista, SOC:sta, IR:stä ja monesta muusta alueesta.
  • Yhteismyynti ja liidien luominen useilla eri työkaluilla ja asiakkaille suunnatuilla työpajoilla, joihin lukeutuvat muun muassa yhteisen brändin alla toteutetut riskiarvioinnit, AWS:n ja Azuren pilvitietoturvatyöpajat, verkon kautta toteutettavat esittelyt, kannustinkampanjat sekä lukuisat yhteismyyntiä edistävät, yhteisesti brändätyt myyntityökalut.
  • Mukaansatempaava oppimiskokemus Trend Campus -palvelun avulla. Se tukee hybridioppimista kolmella progressiivisesti etenevällä koulutuspolulla sekä tarjoaa syvällistä 1:1-konsultaatiota asiantuntijakumppaneille.
  • Integroitu digitaalinen kokemus kumppanien hakupalvelussa, kumppaniportaalissa, mobiilisovelluksessa, liidien hallintapaneelissa ja pilvikauppapaikoissa.

- Kumppanimme ovat olleet tärkeä osa kehittymistämme yrityksenä, ja heidän merkityksensä on jatkossakin oleellinen, kun suojaamme yhdessä digitaalista maailmaa, kertoo Trend Micron maajohtaja Kimmo Vesajoki. Esitellessämme palvelumme uuden aikakauden täysin uudelleen suunnitellulla kumppanuusohjelmalla, olemme todella iloisia voidessamme kulkea kumppaneidemme kanssa eteenpäin kehittyäksemme maailman parhaaksi kyberturvallisuuskumppaniksi, joka voi turvallisesti luotsata yhteiset asiakkaamme tietoturvakarikoiden ohi.

Lisätietoja uudesta kumppanuusohjelmasta osoitteessa https://www.trendmicro.com/partner