Uuden sukupolven FiFo läpivirtaushylly Trestonilta

Lisää tuottavuutta markkinoiden joustavimmalla FiFo läpivirtaushylly ja säilytysratkaisulla

Tuotanto-, kokoonpano-, korjaus- ja pakkaustyöpisteissä aikaa hukkaantuu helposti etsimällä oikeita tavaroita, sekä menemällä edestakaisin varaston ja työpisteen välillä työpisteen riittämättömän materiaalivaraston vuoksi.

Treston FiFo läpivirtaushylly ja säilytysratkaisu ratkaisee nämä ongelmat. Treston FiFo toimii materiaalivarastona työpisteen yhteydessä varmistaen riittävän materiaalien saatavuuden FiFo (First in First out) varastonohjausperiaatteen mukaisesti, eli siten, että vanhimmat komponentit ovat saatavilla ensin.

Treston Fifo on kehitetty käyttäjien tarpeista, ollen joustavin läpivirtaushylly ratkaisu markkinoilla.

Treston FiFo läpivirtaushyllyn tärkeimmät hyödyt:

• Helposti muokattavissa eri kokoisille laatikoille ja komponenteille, rullakkotasot säädettävissä ilman työkaluja
  • Laaja varusteluosien ja lisätarvikkeiden valikoima - Muunna ergonomiseksi työpisteeksi lisäämällä hylly, valaisin tai varrellisia varusteluosia
  • Lisää säilytystilaa helposti laajentamalla läpivirtaushyllyä sivu- tai takajatkeilla. Jatkeita lisätessä läpivirtaushyllyn perusosaa ei tarvitse säätää.
  • Nopea ja helppo koota, tarvitset vain kuusiokoloavaimen. Mukana tuleva magneettinen pieni vatupassi auttaa asennuksessa.

Katso tästä kahden minuutin mittainen animaatio Treston FiFo läpivirtaushyllyn ominaisuuksista.

Tutustu Treston FiFo läpivirtaushyllyyn tarkemmin tuotesivuillamme.

Lisätiedot: Elsa Sinjaga, markkinointipäällikkö, Treston Oy, puh. 0503008592, elsa.sinjaga@treston.com

• Teollisuus, valmistus

Treston kuuluu maailman johtaviin teollisuuskalusteiden ja -työpisteiden toimittajiin. Laadukkaat ergonomiset ja ESD-yhteensopivat työpöydät lisävarusteineen, säilytysjärjestelmät, vaunut, valaisimet, kaapistot ja tuolit auttavat asiakkaita luomaan toimivan ja tehokkaan työympäristön. Teollisuuteen sopivan valikoiman lisäksi Treston valmistaa Sovella-tuotemerkillä säilytysratkaisuja koteihin ja julkisiin tiloihin. Trestonilla on tehtaat Jyväskylässä ja Turussa. Tytäryhtiöt löytyvät Saksasta, Ranskasta, Englannista, Ruotsista, USAsta ja Venäjältä. Lisäksi Trestonilla on jakelijaverkko yli 30 maassa. Liikevaihto vuonna 2019 oli 45M€ ja henkilöstöä 280. www.treston.fi

Elsa Sinjaga