Tekla News, joulu 2016

Tekla News, joulu 2016

Vuoden kohta vaihtuessa on tapana tiirailla sekä taakse että eteen. Takana on työntäyteinen vuosi, jota ovat leimanneet muun muassa allianssimallin läpimurto, alan kohentuneet näkymät ja toisaalta suuri tarve mallintajille ja tietomallien hyödyntäjille. Edessä puolestaan on loistava tulevaisuus, ja mehän sen teemme, kaikki yhdessä. Hyvää joulua, kauniita kelejä ja paljon piparkakkuja kaikille.

Tekla Account -tunnukset poistuivat, tervetuloa Trimble Identity

Tekla Online -palveluiden käyttäjätunnukset ovat muuttuneet. Joulukuun 10.-11. päivien käyttökatkon aikana vanhat Tekla Account -tunnukset korvattiin uusilla Trimble Identity -tunnuksilla. Tunnusten haltijat ovat saaneet sähköpostilla ohjeet uuden tunnuksen käyttöönottamiseksi. Yritysten pääkäyttäjien työkalut käyttöoikeuksien hallintaan säilyvät entisellään.

Supportin suosikkeja

Joulun kunniaksi Trimblen asiakastuen tontut haluavat jakaa hyödylliseksi havaittuja ohjeita Tekla Structuresin ihmeelliseen maailmaan. Ohjeet näkyvät ylläpidossa oleville asiakkaillemme, joilla on Trimble Identity -tunnus.

Jari Heino

Muutoksia liiketoimintajohdossa

Liiketoimintajohtajamme Risto Räty siirtyi marraskuun alussa konsernijohtajaksi Vahaselle. Hänen tilalleen Trimblen Structures -liiketoimintaa johtamaan nimitettiin Jari Heino, jolla on pitkä kokemus Tekla-ohjelmistoista ja kansainvälisestä liiketoiminnastamme.

Trimble Connect -aamiainen

Joulunajan lähes kiihkeimmällä tonttuviikolla järjestetty Trimble Connect -aamiainen keräsi Espoon pääkonttoriimme salin täydeltä kiinnostuneita kuulijoita. Tällä kertaa meillä oli esitellä käytännön kokemuksia Trimble Connectista tositoimissa. Kuulimme Skanskan kokemuksista Trimble Connectista pilottihankkeissa sekä NCC:n näkemyksiä Microsoft HoloLensin ja Trimblen ohjelmistojen käytöstä oikeissa hankkeissa. Esitysmateriaali löytyy verkkosivuiltamme.

Trimble Connectin tueksi on kehitetty tukityökaluja esim. statusten seurantaan, ja kehitystyö jatkuu.

Lounaskiertue

Trimblen Suomen BIM-tiimi on kiertänyt Suomea ahkerasti koko syksyn ja vienyt uuden ohjelmistoversion ilosanomaa Tekla Structures -käyttäjille. On aina mukava tavata asiakkaita, ja yhteinen lounas luo tapaamisille mukavan rennot puitteet. Kaiken kaikkiaan kävimme 10 paikkakunnalla ja tapasimme yli 200 käyttäjää.

Isoisänsilta

Näissä uutiskirjeissä on jo muutaman kerran hehkutettu Isoisänsiltaa, mutta ei se mitään. Jatketaan hehkutusta. Nyt aiheesta on julkaistu hieno suomenkielinen video.

Koulutustarjonta muuttuu

Ohjelmistoon tehty sijoitus antaa parhaan tuoton silloin, kun käyttäjät osaavat parhaalla mahdollisella tavalla hyödyntää ohjelmiston mahdollisuuksia. Olemme päivittäneet koulutustarjontaamme ja niputtaneet koulutusmoduuleita järkeviksi kokonaisuuksiksi. Kurssien sisältö on kuvattu verkkosivuillamme, ja avoimien koulutusten kalenteri päivitetään vuodenvaihteeseen mennessä.

Räätälöimme koulutuksia myös yrityksen tarpeisiin sopivaksi. Koulutukset järjestetään joko koulutusluokassamme Espoossa tai yrityksen omissa tiloissa.

Lue lisää verkkosivuiltamme.

Trimble Dimensions 2016 - terveisiä Las Vegasista

Joka toinen vuosi Las Vegasissa Yhdysvalloissa järjestettävä jättimäinen Trimble Dimensions -konferenssi houkutteli marraskuun alussa kävijöitä joka puolelta maailmaa. Kaikkiaan tapahtumaan osallistui lähes 5000 henkeä. Tapahtuman tunnelmiin voi eläytyä videoiden avulla.

Jouluterveisin

Trimble-tontut seikkailevat tänä vuonna virtuaalisessa joulumaassa katse tiiviisti tulevaisuuteen suunnattuna. Hyvää joulua kaikille!

Lue koko Tekla News täältä.