Kesä 2022 on täällä – TUIn uutuudet ja suosikkikohteet

Kesä 2022 on täällä – TUIn uutuudet ja suosikkikohteet

Vuosi vaihtui ja on aika kääntää katseet ensi kesään. TUIn lomavalikoima on taas entisellään ensimmäistä kertaa pandemian alkamisen jälkeen. Ensi kesänä suomalaiset pääsevät taas suorin lomalennoin esimerkiksi Mallorcan ja Turkin aurinkorannoille. Kokosimme tähän uutuudet ja suosikkikohteet ensi kesän 2022 valikoimasta.

Kreikan monipuoliset lomakohteet
Tuttujen Kreikan suosikkikohteiden Rodoksen ja Kreetan lisäksi ensi kesänä TUI järjestää matkoja suorin lomalennoin myös Kosille ja Samokselle. Viiden tähden uutuushotelli Casa Cook Samos sijaitsee rannan äärellä, muutaman kilometrin päässä Pythagorionista lounaaseen. Hotellilla on peräti kuusi uima-allasta, kaksi ravintolaa, loungebaari ja mahdollisuus osallistua joogatunneille tai treenata kuntosalilla.

Turkin kaksi suosikkikohdetta
Ensi kesänä TUI lentää lomalennoilla kahteen suomalaisten suosikkikohteeseen Antalyan ja Marmariksen rannikoille. Turkki houkuttelee lomalaisia aurinkovarmalla ilmastolla, ihanilla rannoilla, vehreällä luonnolla, hyvillä golfmahdollisuuksilla, herkullisella ruoalla ja edullisella hintatasolla. TUIn valikoimassa on  All Inclusive -lomahotelleja, useita TUI Blue For Families -hotelleja aktiviteetteineen, sekä useita TUI Blue For Two -hotelleja ilman lapsia matkustaville aikuisille.

TUI Blue Tropical For Families, Sarigerme, Marmariksen rannikko

Mallorcan paluu

Asiakkaiden toivomuksesta Mallorca on palannut TUIn lomavalikoimaan. Mallorcalle lennetään viikoittain toukokuun puolesta välistä alkaen. Mallorca on yksi rakastetuimmista ja monipuolisimmista Välimeren lomasaarista. Saari pitää sisällään muun muuassa perheystävällisiä rantoja, vauhdikkaita rantalomakohteita, All Inclusive -hotelleja, pikkukyliä, sekä ihastuttavan Palma de Mallorcan kaupungin. Uutuushotelli Zafiro Palace Andratx sijaitsee kauniissa Camp de Marissa, Mallorcan lounaisosassa. Hotelli on tasokas ja moderni ja sillä on useita uima-altaita. Lähellä on myös golfkenttä. Hotellilla on viisi ravintolaa, kaksi baaria, kuntosali ja spa.

Zafiro Palace Andratx, Mallorca

Uudistettu Blue Star -hotellikonsepti
Blue Star -hotellit ovat huolella valikoituja hotelleja, jotka sopivat pohjoismaiseen makuun. Jotta asiakkaat löytävät tarpeitaan parhaiten vastaavan hotellin, olemme nyt jakaneet Blue Star -hotellimme kolmeen kategoriaan: ValueResort ja Exclusive. Jokaisella hotellilla on oma ainutlaatuinen charminsa ja luonteensa, ja hotellista tai kategoriasta riippumatta tietysti myös kaikki se, mistä Blue Star -hotellit ovat tunnettuja – ihanat uima-allasalueet sekä isoille että pienille, pohjoismaalaiset oppaat ja hyvä palvelu. Lisäksi Blue Star -hotelleissamme on sitouduttu vahvasti paikallisuuteen ja kestävään matkailuun.

Blue Star Atlantica Aegean Blue, Kolymbia, Rodos

Lisätietoa uudistetusta Blue Star -hotellikonseptista löydät täältä

Lisätietoa kesän uutuuksista löydät täältä

Laura Aaltonen