Merkityksellinen lahjaidea – kilpikonnan tai puun adoptio TUI Care Foundation -säätiön kautta

TUI Care Foundation on avannut sivustollaan lahjaliikkeen, jonka kautta on mahdollista adoptoida vastasyntynyt kilpikonna tai vastaistutettu puu. Täydellinen viime hetken lahjavinkki, jolla on oikeasti merkitystä.

Adoptiot tukevat maailmanlaajuista TUI Turtle Aid -ohjelmaa ja TUI Care Foundationin metsänistutusohjelmaa. Kaikki tuotot menevät suoraan hyväntekeväisyysjärjestön ohjelmiin.

TUI Turtle Aid -ohjelma suojelee uhanalaisia karettikilpikonnia ja niiden pesimispaikkoja rannoilla, sekä auttaa lisäämään poikasten selviytymisprosenttia. Yhteistyössä paikallisten kansalaisjärjestöjen ja rannoilla toimivien yrittäjien tarkoituksena on luoda kilpikonnaystävällisiä rantoja, sekä osallistaa paikalliset ja vierailijat opettamalla heille kilpikonnoista ja niiden suojelemisesta.

TUI Forests -ohjelman päämäränä on asettaa metsät matkakohteiden keskiöön. Ohjelman kautta istutetaan uusia puita ja tuetaan paikallisia asukkaita tarjoamaan elämyksiä metsissä ja kansallispuistoissa.

Adoptiot ovat nyt saatavilla TUI Care Foundation -sivustolla

Lisätietoja TUI Care Foundation -säätiöstä