Phuket

The White Lotus Thaimaassa – matkusta kuvauspaikoille ennen muita

Kriitikoiden ylistämä The White Lotus -televisiosarjan kolmannen tuotantokauden kuvaukset alkavat helmikuussa Thaimaassa. TUI järjestää lomamatkoja Thaimaahan ympäri vuoden ja nyt Phuketissa, Koh Samuilla ja Bangkokissa matkustaessa kannattaakin jo katsella sillä silmällä ympärilleen ennen kuin The White Lotus -ilmiö pääsee valloilleen.

Tällä viikolla Thaimaan matkailuviranomaiset paljastivat, että suositun HBO:n The White Lotus -sarjan kolmas tuotantokausi kuvataan Thaimaassa. Kuvaukset alkavat helmikuussa Phuketissa, Bangkokissa ja Koh Samuilla. TUI järjestää lomamatkoja kaikkiin näihin kohteisiin.

– Meille on kunnia, että maamme on valittu kauan odotetun kolmannen tuotantokauden kuvauspaikaksi. Thaimaan eksoottinen luonnonkauneus, rikas historia ja monipuoliset maisemat tarjoavat täydelliset puitteet sarjalle. Voimme esitellä sen kautta kiehtovaa kulttuuriamme, upeaa ruokakulttuuriamme, huippuluokan hyvinvointipalveluitamme ja ylellisiä elämyksiämme, sekä ennen kaikkea ihmisiämme ja thaimaalaista vieraanvaraisuutta. Thaimaata on pitkään pidetty yhtenä maailman suosituimmista kuvauspaikoista, kertoo Ms. Thapanee Kiatphaibool, johtaja, The Tourism Authority of Thailand (TAT) yrityksen lehdistötiedotteessa.

Bangkok

TUIn valikoimassa on paljon eri lomavaihtoehtoja Thaimaahan. Phuketiin ja Krabille lennetään kätevästi suorilla lomalennoilla. Lisäksi joustavat reittilentopohjaiset lomapaketit kasvattavat suosiotaan. Suomalaiset asiakkaat arvostavat, että voivat räätälöidä lomansa itse ja valita esimerkiksi joustavasti lomansa pituuden.

– Kun The White Lotus -televisiosarjan toinen kausi oli ilmestynyt, näimme selkeästi kuinka Sisilian ja varsinkin siellä Taorminan lomien kysyntä kasvoi huomattavasti. Uskomme, että näemme saman kiinnostuksen Thaimaan kohteissa, kun kolmas tuotantokausi vuonna 2025 ilmestyy, sanoo Laura Aaltonen, viestintäpäällikkö, TUI Finland.

TUIn Thaimaan hotellivalikoima on laaja ja siitä löytyy varmasti jokaiseen makuun sopiva majoitusvaihtoehto. Valikoimassa on bujettiystävällisiä hotelleja, vain aikuisille tarkoitettuja hotelleja, perheystävällisiä lomakeskuksia ja ylellisyyttä lomallensa haluaville viiden tähden luksushotelleja.

Ylellinen TreeHouse Villas Koh Yao sijaitsee rannalla eksoottisten viidakkokasvien ympäröimänä Koh Yao Noin saaren pohjoiskärjessä Phang Ngan lahdella.