TUI Palma Marathon – unohtumaton urheiluelämys Mallorcalla

TUI Palma Marathon – unohtumaton urheiluelämys Mallorcalla

TUIn kautta on nyt mahdollista yhdistää lomaan upea juoksuelämys Mallorcalla. TUI on solminut monivuotisen pääsponsorointisopimuksen Palma Marathon Mallorca -juoksutapahtuman kanssa ja tarjoaa nyt asiakkailleen yksinoikeudella lippupaketteja lokakuussa järjestettävään kilpailuun.

TUI Palma Marathon Mallorca järjestetään tänä vuonna lokakuun 20. päivä. 42 kilometrin mittainen reitti kulkee rannikkoa pitkin lähellä Palma de Mallorcaa ja johdattaa osallistujat kaupungin keskustaan, missä juoksumatkan varrella voi ihailla kaupungin merkittävimpiä nähtävyyksiä. Jos täysimittainen maraton tuntuu liian haastavalta, juoksijat voivat valita myös puolimaratonin tai 9 kilometrin mittaisen juoksumatkan.

TUIlla on laaja lomavalikoima Mallorcalla
Suosikkisaarelle lennetään reittilennoilla, joten loman pituuden asiakas voi joustavasti valita itse. Juoksukokemuksen jälkeen on varmasti ansaittua levätä auringossa ja nauttia hotellin palveluista ja uima-altaasta. TUIn hotellivalikoimassa Mallorcalla on jokaiseen makuun ja kukkaroon sopivia vaihtoehtoja. Saarella on erinomaisia vaihtoehtoja lapsiperheille, pariskunnille tai vaikkapa yhdessä juoksemaan tuleville kaveriporukoille.

TUI Blue Alcudia Pins

TUI Palma Marathon lippupaketit ja lisätietoa täältä

TUI Finland Oy Ab on osa pohjoismaalaista matkailukonsernia TUI Nordicia, johon kuuluu myös TUI Sverige, TUI Norge, TUI Danmark, Nazar ja lentoyhtiö TUIfly Nordic. TUI Nordic on osa TUI Groupia. www.tui.fi