Val d'Isère

TUIn ensi talven uutuus – laskettelumatkat Alpeille

TUI laajentaa talvikauden lomavalikoimaa lisäämällä laskettelumatkat Alpeille. Ensin myyntiin tulevat Ranskan ja Italian Alpit ja myöhemmin syksyllä Itävallan suositut hiihtokeskukset. Tulevaisuudessa on suunnitelmissa laajentaa kohdevalikoimaa entisestään ja tarjota paljon erilaisia lomavaihtoehtoja laskettelusta kiinnostuneille asiakkaille.

Matkan hintaan sisältyy aina lennot, majoitus, sekä kuljetus. Kohteissa yhteistyökumppanina toimii TUIn laskettelulomiin erikoistunut brändi Cristal Ski. Italian ja Ranskan laskettelumatkoissa on aluksi tarjolla yli kymmnenen kohdetta ja yli 30 hotellivaihtoehtoa.

Näemme, että laskettelumatkoille Alpeille on suuri kysyntä ja meidän seuraava luonnollinen askel on vastata tähän kysyntään. Tällä lanseerauksella TUI Nordic vahvistaa entisestään asemaansa matkanjärjestäjänä, jolla on tarjota loma jokaiselle ja jokaiseen makuun, sanoo Tommy Serban, Commercial Director, TUI Nordic

Kohteet
Ranskan Alpit
Avoriaz