Maspalomas / Gran Canaria

TUIn kesän lomista myyty jo 85 % – talveksi lisäpaikkoja suorille lomalennoille Tampereelta Kanarialle

TUI lentää suorin lomalennoin tänäkin kesänä Tampereelta Rodokselle ja Antalyaan. Elo- ja syyskuulle löytyy vielä paikkoja nopeimmille. Lokakuusta alkaen TUI lennättää Tampereen seudun asukkaat tuttuun tapaan Gran Canarialle ja Teneriffalle ja tulevalle talvikaudelle paikkoja onkin lisätty 15 % molempiin kohteisiin.

Tänä kesänä TUIn suorat lomalennot Rodokselle ja Antalyan rannikolle jatkuvat tuttuun tapaan viikoittain. Kesän lomista on jo myyty 85 %, mutta alkusyksyn lomille on vielä paikkoja.

Rodokselle ja Antalyan rannikolle on lomia jäljellä vielä elo- ja syyskuulle. Lomalle pääsee usein myös edullisemmin koulujen loma-aikojen ulkupuolella, vinkkaa Anna-Maria Mettin, TUI Finlandin Head of Digital Sales & Marketing.

Talvikaudella TUIn suorat lomalennot jatkuvat Gran Canarialle ja Teneriffalle ja kapasiteettia molempiin kohteisiin on nostettu 15 %. Kanarian suosittuihin kohteisiin on lähdöt myös syyslomaviikolla.

TUI tarjoaa myös lomia reittilennoin Tampereelta Malagaan, Dubrovnikin rannikolle ja Mallorcalle. Reittilennollisille lomille lennetään usein Helsingin kautta.

– Reittilentopohjaiset matkapaketit kiinnostavat Tampereen seudun asukkaita ja tutkimmekin jatkuvasti uusia reittilentomahdollisuuksia, kertoo Mettin

– Hienoa, että TUI vastaa Tampereen seudun kovaan kysyntään ja tarjoaa aiempaa enemmän suoria matkoja Tampere-Pirkkalan lentoasemalta. Aina suosittujen Kanarian saarten ohella nyt matkalle pääsee suoraan kotikentältä myös paljon toivottuihin Turkkiin ja Kreikkaan, sanoo Tampereen lentoaseman johtaja Mari Nurminen Finaviasta.

Loppukesän 2019 TUIn suorat lennot Tampereelta
Rodokselle viikoittain 21.9.2019 saakka