TUI Blue for Two Olhuveli

TUIn kuumimmat hotelliuutuudet 2021

Huolimatta siitä, että vuosi 2020 oli haastava matkailualalle, TUI on jatkanut investoimista hotelleihin ympäri maailmaa. Ihmisillä on nyt enemmän kuin koskaan matkustushalua ja aikaa suunnitella sitä unelmien lomaa. Monet TUIn uutuushotellit sijaitsevatkin eksoottisissa kohteissa, kuten Malediiveilla ja Kap Verdellä.

RIU Palace Santa Maria - Kap Verde
Upouusi RIU Palace Santa Maria Salin saarella avaa ovensa suomalaisille lomailijoille talvella 2021. Hotellin piirustukset ja suunnitelmat näyttävät upeilta. Hotelliin tulee oma vesipuisto ja kuusi uima-allasta. Kahdessa altaassa tulee olemaan swim up-baari ja yhdessä altaassa järjestetään erilaisia vesiurheilutunteja. Hotelli on rakennettu valkoiselle hiekkarannalle, joten vesiurheilumahdollisuudet ovat rajattomat. Nautiskelijoille hotellista löytyy spa ja peräti viisi ravintolaa.

TUI Blue for Two Olhuveli - Malediivit
Tämä vain aikuisille tarkoitettu hotelli on täydellinen valinta rentouttavalle unelmalomalle Malediiveilla. Hotellilta löytyy veden ylle rakennettuja ylellisiä villoja yksityisine uima-altaineen, pariystävällinen spa ja useita ravintoloita. TUI Blue Olhuveli koostuu kolmesta osasta, joita yhdistää puusillat. Tämä trio pitää sisällään huoneiden lisäksi viisi ravintolaa, viisi baaria, infinityaltaan ja modernin kylpylän. Hotellilta löytyy myös vesiurheilukeskus, jossa voit opetella snorklausta tai vaikkapa purjelautailua.

RIU Palace Maldivas – Malediivit
Liidunvalkealle rannalle rakennetusta hotellista löytyy upea infinityallas, jossa on swim-up baari. Useista meren päälle levittäytyvistä sviiteistä voi hypätä suoraan turkoosinsiniseen veteen. Hotellissa on kolme teemaravintolaa ja asiakkaat voivat halutessaan käyttää myös viereisellä saarella sijaitsevan uutuushotellin RIU Atollin palveluita. RIU Atoll -hotellista löytyy esimerkiksi kansainvälinen lastenkerho, spa ja iltaisin elävää musiikkia.

RIU Dubai - Dubai
Tämä uutuushotelli sijaitsee rauhallisemmalla Deira Islandilla Dubain pohjoispuolella. Vilinään kaipaaville löyty vain 20 minuutin ajomatkan päästä Souk ja värikkäät maustemarkkinat. RIU Dubai on rakennettu kilometrin pituiselle hiekkarannalle ja hotellilta löytyy kolme uima-allasta ja lastenallas. Hotellissa on useita ravintoloita ja baareja, joissa asiakkaat pääsevät nauttimaan all inclusive -palveluista.

TUI Blue Kalamota Island - Kroatia
TUI Blue Kalamota Island tarjoaa raikkaat ja modernit puitteet ja moitteettoman palvelun. Hotelli sijaitsee autottomalla Kolocepin saarella ja sitä ympäröivät palmut ja oliivitarhat. Dubrovnik on vain 30 minuutin venematkan päässä ja veneitä kulkee neljästi päivässä. Hotellin uima-altaan kauniilta terassilta ja ravintolasta on upeat näköalat Adrianmerelle. TUI Blue Kalamota Island on täydellinen valinta aikuisille rentouttavaan lomaan. Hotelli toivottaa tervetulleiksi ylis 16-vuotiaat vieraat.