TUIn lomavalikoima laajenee – Uutta kesäkaudelle 2023

TUIn lomavalikoima laajenee – Uutta kesäkaudelle 2023

Aikaisemmin tänä vuonna TUI lanseerasi uuden hotellivarausjärjestelmän, jonka kautta asiakkaat voivat varata hotelleja ympäri maailman ja halutessaan lisätä varaukseen myös muita palveluita, kuten elämyksiä tai vaikkapa autonvuokrauksen. TUI laajentaa jatkuvasti myös lomavalikoimaansa lisäämällä siihen reittilentopohjaisia lomapaketteja. Kesäkaudella TUIn valikoimasta löytyy useita upeita Italian kohteita ja Kreikkaan kaipaaville uutuuksia vanhojen suosikkien rinnalla.

Italian klassinen rantalomakohde Rimini
Riminillä matkailijoita odottaa hienot hiekkarannat, herkullinen italialainen ruoka ja viini, mielenkiintoinen vanha kaupunki,sekä lukuisat museot. Shoppailijoille löytyy tyylikkäitä design-liikkeitä, sekä ostoskeskuksia. Aivan Riminin eteläpuolella sijaitsee ekslusiivisempi Riccionen rantalomakohde, jonka puiden reunustamalla rantabulevardilla kannattaa käydä loman aikana kävelyllä.

Rimini

Maalauksellinen Polignano a Mare
Polignano a Mare on kaunis etelä-italialainen pikkukaupunki Apuliassa, Italian aurinkoisessa 'saappaankorossa'. Pienen rannikkokaupungin, jossa on pieni pikkukiviranta, kristallinkirkkaana kimalteleva meri ja hurmaavia taloja kallion reunalla, sanotaan olevan Apulian alueen kaunein.

Polignano a Mare

Luonnonkaunis Halkidiki

Halkidikin niemimaalla on kartasta katsottuna ikään kuin kolme 'sormea', jotka ulkonevat mantereesta. Niemimaa sijaitsee Koillis-Kreikassa ja tunnelma on rauhallisempi ja rennompi kuin Kreikan saariston suurilla saarilla. Niemimaan kolme 'sormea' eroavat hieman toisistaan: Kassandrassa on upeita rantoja, tavernoja ja hieno venesatama. Suurin osa TUIn hotelleista sijaitsee Kassandran niemimaalla, mutta hotelleja on myös mantereella sijaitsevissa Kalivesin ja Nea Moudanian kaupungeissa.
Kalivesissa sijaitsee tasokas TUI Blue Lagoon Princess perhehotelli, sekä vain aikuisille tarkoitettu ylellinen TUI Blue Lagoon Palace hotelli. Molemmat hotellit sijaitsevat aivan rannalla.

TUI Blue Lagoon Palace

Georgioupolin kullankeltaiset pitkät hiekkarannat
Georgioupoli on pieni kylä Hanian ja Rethymnonin välissä Kreetan pohjoisrannikolla. Täällä rannikko on pääosin kilometrienpituista kullankeltaista hiekkarantaa. Kylässä on kivoja pikku putiikkeja, leipomoita, ja mukavia paikallisia tavernoita. TUIn valikoimassa on viisi ylellistä hotellia, joiden joukosta valita täydellinen vaihtoehto rentouttavaan lomaan. Kreetalle lennetään lomalennoilla.

Pepper Sea Club, Georgioupoli, Kreeta