TUIn uusi kampanja muistuttaa meitä siitä tunteesta, kun ollaan lomalla

TUIn uusi kampanja muistuttaa meitä siitä tunteesta, kun ollaan lomalla

TUIlla on tällä hetkellä käynnissä kampanja Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa. Kampanja on Suomessa toinen koronapandemian alkamisen jälkeen. "Still Amazing" -konsepti muistuttaa meitä, että se mikä tekee lomailusta niin ihanaa, on edelleen olemassa. Se viestii samalla myös turvallisuudesta, jonka eteen on tehty paljon töitä kuluneen vuoden aikana. Kampanja käynnistyy myöhemmin keväällä myös Norjassa.

Kampanja on tuotettu sisäisesti TUIlla Ruotsissa ja Isossa-Britanniassa ja se lanseerattiin tänä vuonna myöhemmin kuin alkuvuoden kampanjat aikaisempina vuosina. Myöhäisempi lanseeraus on strateginen valinta, joka seuraa asiakkaiden varausmallia. Tarkoitus on innostaa asiakkaita matkustamaan tänä kesänä muistuttamalla heitä lomalla olemisen tunteesta.

– Olemme erittäin ylpeitä, että olemme tuottaneet kampanjan yhdessä yli maiden rajojen, vaikka emme ole pystyneet tänä vuonna matkustamaan ja kuvaamaan siihen materiaalia. Uskomme, että asiakkaamme ovat valmiita unelmoimaan matkustamisesta tänä kesänä ja ajoitus kampanjalle on nyt oikea, sanoo Lisa Rönnberg, TUIn markkinointipäällikkö.

Kampanja on jatkoa edelliselle "Unelmoi" -kampanjalle, joka lanseerattiin viime syksynä. Kuvat ja visuaalisuus jatkavat TUIn tutulla tyylillä. Kampanjalla TUI haluaa myös korostaa sitä, että maailma on muuttunut ja matkustaminen on sopeutunut uuteen, mutta suuri osa lomalla olemisen upeista asioista on edelleen olemassa.

– Paljon siitä, mikä on upeaa matkustamisessa, on edelleen olemassa. Siksi haluamme innostaa ja muistuttaa niistä upeista tunteista ja kannustaa asiakkaitamme jatkamaan unelmointia. TUIn lisäturvan avulla tarjoamme turvallisuutta, jota pidämme tärkeänä tekijänä asiakkaan varatessa matkaa. Syksyn kampanjassa uskalsimme jo innostaa unelmoimaan ja silloinkin turvallisuus oli toistuva teema viestissämme. Jatkamme myös tässä kampanjassa turvallisuus kärjellä, Lisa jatkaa.

Turvalisuus on tärkeämpää kuin koskaan matkustaessa ja tämä näkyy matkapaketteja tarjoavien matkanjärjestäjien suosion kasvuna. TUI maailman suurimpana matkanjärjestäjänä on ottanut käyttöön paljon uusia turvallisuustoimenpiteitä ja -käytäntöjä, ensiluokkaista palvelua unohtamatta. Tämä on asiakkaille tärkeää, kun he varaavat kesälomaa. TUIn lisäturva sisältää maksuttoman muutosoikeuden ja pidennetyn avoimen oston.