Uutta TUIn lomavalikoimassa – elämyksellinen Singapore

Uutta TUIn lomavalikoimassa – elämyksellinen Singapore

TUI laajentaa jatkuvasti lomavalikoimaansa ja etsii uusia mahdollisia kohteita, joihin on mahdollisimman hyvät lentoyhteydet ja suomalaisten vaivatonta matkustaa. Tämän syksyn uutuuskohde on Singapore, jonne järjestetään matkoja ympäri vuoden. TUIn valikoimasta löytyy laaja valikoima hotelleja jokaiseen makuun.

Singapore on tunnettu monipuolisesta kulttuuristaan, modernista arkkitehtuuristaan ja herkullisesta ruokakulttuuristaan. Lomalla voi esimerksiksi tutustua maailmankuuluun Gardens by the Bay -puutarhaan, kokea perinteistä kiinalaista kulttuuria Chinatownissa tai tehdä upeita ostoksia Orchard Roadilla.

Lisäksi unohtumattomia hetkiä voi kokea läheisellä Sentosa-saarella, joka tarjoaa laajan kattauksen huvipuistoja, rentouttavia rantoja ja ainutlaatuisia nähtävyyksiä. Sentosa on ihanteellinen paikka niille, jotka etsivät lomallansa seikkailua ja rentoutumista trooppisessa ympäristössä.

TUIn valikoimassa on hotelleja kaupungin vilkkaimmilla ja parhaimmilla paikoilla, tarjoten matkustajille mahdollisuuden nauttia
Singaporen sykkeestä. Lisäksi hotellivahtoehtoja löytyy myös Sentosa-saarelta niille, jotka haluavat lomailla unelmarannalla.

Grand Park City Hall

– Lomavalikoimamme laajeenee jatkuvasti ja olemme iloisia voidessamme tarjota asiakkaillemme uutuutena mahdollisuuden kokea upea Singapore. Uskomme, että tämä kaupunki tarjoaa unohtumattomia lomaelämyksiä, sanoo Laura Aaltonen, TUI Finland

TUI tarjoaa laajan valikoiman elämyksiä ja retkiä Singaporessa. Lomailijat voivat tutustua vaikkapa paikallisen oppaan johdolla Chinatownin salaisuuksiin tai hankkia kätevästi pääsyliput Santosa-saaren lukuisiin nähtävyyksiin.