TRIDENT KUORET RAJUIHIN OLOSUHTEISIIN

Trident Case suunnittelee ja valmistaa suojakuoria iPhone ja Samsungin älypuhelimille. Nyt on julkaistu markkinoille uusi sarja iPhone 5:lle sopivia kuoria. Tridentin kuoret kestävät kovaa käyttöä ja antaa täydellisen suojan puhelimelle. Kuoret löytyvät useilla eri väreillä ja malleilla ja valikoimassa on myös lisätarvikkeita polkupyörille, autoille, sekä iPad kuoret. Pohjoismaissa Trident tuotteita maahantuo Tura Scandinavia AB.

• Taide, kulttuuri, viihde

• trident case
  • trident

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.

Anders Lillvik

Key Account Manager Key Account Manager +358 (0) 207 600 952

Thomas Wassborr

Key Account Manager Key Account Manager +358 (0) 207 600 956