Tiedote -

Tasokkaat UPO-liedet - suunniteltu suomalaisille perheille. Paistaa jopa karjalanpiirakat.

UPON kattava liesivalikoima on suunniteltu hivelevien makunautintojen luomiseen. Halusitpa sitten induktio-, lasikeraamisen tai perinteisen lieden, UPON valikoimista löytyvät sekä 50 cm että 60 cm levyiset mallit. Useimmissa uuneissa, jotka mahdollistavat paistamisen 300 asteessa, voidaan paistaa jopa perinteisiä karjalanpiirakoita. UPON liedet ovat tunnettuja äärimmäisen korkeista laatustandardeistaan. Ja kaikille UPO-liesille 31. tammikuuta 2015 asti tarjottava maksuton 5 vuoden takuu alleviivaa tuotteiden erinomaista laatua taaten samalle asiakkaille vuosikausia kestävän mielenrauhan.

Erinomaiset paistotulokset ja helppo puhdistus

Uunin sisäosan ainutlaatuinen muotoilu, jonka mallina on ollut perinteinen puulämmitteinen uuni, takaa onnistuneet kypsennystulokset. 5 cm syvä uunipannu tarjoaa riittävästi tilaa koko perheen lasagnelle tai vaikkapa 7 kg joulukinkulle. Ja kun herkut on saatu valmiiksi, uuni on helppo puhdistaa kaatamalla puoli litraa vettä uunipannuun, panemalla pannu uuniin ja valitsemalla Water Clean -toiminto. Säätimien selkeä ja ergonominen muoto parantaa lieden helppokäyttöisyyttä entisestään.

Mukautuu keittiöösi ja elämäntapaasi

Enää ei ole merkitystä sillä, onko keittiösi työtaso 84,8 cm vaiko 94 cm korkuinen. Useimmat UPO-liedet on nyt varustettu säädettävillä jaloilla, joiden avulla voit mukauttaa ne sopimaan keittiöösi. Kiireiset osaavat taatusti arvostaa myös pikalämmitys-toimintoa, joka lämmittää uunin 200 ºC:seen vain 6 minuutissa. Haudutus/lämpimänäpito on toiminto, joka auttaa sinua pitämään ruoan lämpimänä, jos vieraasi ovat myöhässä.

• Gastronomia

• helppo puhdistus
  • karjalanpiirakka
  • liedet
  • ruoanvalmistus
  • upo
  • kodinkoneet
  • erinomaiset paistotulokset

UPO-kodinkoneet on suunniteltu ja valmistettu suomalaisiin koteihin - jo yli 70 vuoden kokemuksella. UPOn perustehtävä on korkealaatuisten, ihmiselle ja ympäristölle ystävällisten kodinkoneiden valmistus ja markkinointi.

Sanja Draganic

Lehdistön yhteyshenkilö Project Manager Marketing +45 36 36 04 25