Naisellisen näyttäviä uimapukuja - Arena Bodylift

Bodylift on italialaisen Arenan vartaloa muotoileva naisten uima-asumallisto, jonka kangas antaa sekä lisää tukea että liikkumisen vapauden.

Vartaloita on monenlaisia, joten myös uima-asuissa tulee olla vaihtoehtoja. Bodylift-uimapuvuissa on tyylikkäitä leikkauksia. Uima-asun mallilla ja leikkauksella on väliä, kun halutaan korostaa parhaita puolia. Leikkauksella ja oikein valituilla kuoseilla voidaan tuoda esiin esimerkiksi kapeaa vyötäröä.

Naisellisen sporttista uima-asua valitessa löytyy Bodylift-mallistosta valinnanvaraa: klassisen mustaa, värikästä tai upeita muotikuoseja Italiasta.

Useimmissa malleissa on sisäänommeltu liiviosa ja säädettävät olkaimet, jotka takaavat istuvuuden monille eri ylävartalotyypeille. Kokoja löytyy kaiken ikäisille ja kokoisille naisille (F/Int 38 – 52).

Bodylift-uima-asujen selän leikkauksissa on monia vaihtoehtoja. Näyttävä Criss Cross -selkäosa tukee ylävartaloa ja vyötäröä. Light Cross- ja Wing-Back-selkäosat säädettävillä olkaimilla antavat liikkumatilaa hartioille ja helpottavat pukemista. Square-selkäosassa on säädettävät olkaimet kuten tyylikkäässä Embrace-selkäosassakin. Helpoimmin puettava on U-back-selkäosallinen malli. Useimmissa malleissa on säädettävät olkaimet.

Aktiivisen uimarin uima-asussa tärkeintä on laadukas materiaali. Bodylift-mallisto on SensitiveFit‑materiaalia (68 % polyamidia, 32 % LycraTM-elastaania), joka tuntuu äärimmäisen mukavalta. Milanossa valmistetussa materiaalissa käytetään paksumpaa, laadukasta LycraaTM, jonka ansiosta elastisuus kestää pidempään ja puku istuu tyylikkäästi vartaloa muotoillen. Materiaali on kloorin ja uv-säteilyn kestävä sekä antaa UV-suojan (UPF 50+).

Naiselliset Arena Bodylift -uimapuvut ovat näyttäviä uimapukuja, jotka tuntuvat uidessakin erittäin mukavilta.

Bodylift-uimapuvut löytyvät hyvin varusteltujen vapaa-ajan ja urheilun erikoisliikkeiden sekä tavaratalojen valikoimista kautta Suomen. Maahantuojan suositushinta alkaen noin 70 euroa.

kotisivuilta: https://www.vandernet.com/sport/valmistajat/Arena

tuotepäällikkö Mikko Honkanen

mikko.honkanen@vandernet.com

• Urheilu

• uimapuku
  • bodylift

Vandernet Oy on yksityisesti omistettu maahantuontiyritys, joka on keskittynyt alkuperäisvalmistajien innovatiivisiin ja korkealuokkaisiin tuotteisiin vaativimmillekin käyttäjille. Henkilökuntamme on sitoutuneita ammattilaisia. Tuotteitamme kohtaat urheilu- ja ulkoilukäytössä, vaelluksilla, kiipeilyssä, vaativissa työolosuhteissa sekä yritysten viestinnässä.

Koulutamme asiakkaitamme ja jaamme teknisten asiantuntijoidemme parhaat vinkit. Toimimme tukkurina; löydät valikoimaamme hyvin varustetuista erikoisliikkeistä, urheilukaupoista sekä tavarataloista. Myynnistä vastaavat jälleenmyyjät. Olemme myös viettäneet aikaamme runsaasti asfaltin ulkopuolella, jotta tietäisimme, mistä puhumme. Pyrimme jatkuvasti kehittämään osaamistamme ja ylläpitämään intohimoamme olemalla aktiivisia. Etsimme koko ajan uusia ideoita ja hyviksi koettujen tuotteiden käyttösovelluksia.

Henkilökuntamme purjehtii, laskee mäkeä, sukeltaa, ui, hiihtää, vaeltaa, kiipeää vuoria, lumikenkäilee, leijahiihtää, surffaa, juoksee ja viettää muutenkin aikaansa luonnossa. Lisäksi teemme kiinteää yhteistyötä teknisten asiantuntijoidemme kanssa. Heitä on vuoristo-oppaista ultrajuoksijoihin, uimareihin, kiipeilijöihin ja ääripään laskijoihin. Näin myös tuoteryhmämme ovat rakentuneet. Liikutpa luonnossa tai kaupungissa, me haluamme tarjota varusteita, joilla elämys on miellyttävä, ja antaa lämpimiä värinöitä. Tervetuloa Vandernet edustamien ja jakelemien tuotteiden maailmaan!