Viasat tuo Viaplay-verkkopalvelun satelliittiasiakkailleen saataville ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta

Viasatin satelliittiasiakkaat saavat jatkossa merkittävän lisän viihdettä Viaplay-verkkopalvelun ansiosta. Satelliittiasiakkailla on mahdollisuus nauttia Viaplayn viihdesisällöstä aiempaa vapaammin. Verkkopalvelu täydentää entisestään Viasatin antennitalouksiin tarjoamia palveluita, sillä jo aiemmin satelliittiasiakkaat ovat saaneet ilman lisäveloitusta käyttöönsä Viasatin HD-digiboksilla saatavilla olevat Viaplay-palvelut.

”Kehitämme jatkuvasti viihdepalveluitamme tarjotaksemme asiakkaillemme parhaan viihdekokemuksen eri laitteilla. Tästä loistavana esimerkkinä ovat Viaplay-verkkopalvelu ja Viasatin 17 HD-kanavan kattaus, joka on markkinoiden laajin teräväpiirtokanavavalikoima antennitalouksille”, kertoo Johannes Leppänen, Viasat Finlandin toimitusjohtaja.

Satelliittitarjonnan asiakkaille Viaplay-palvelun ensimmäinen käyttökuukausi on maksuton, jonka jälkeen kuukausimaksu on 5 euroa. Palvelu on toistaiseksi voimassaoleva eikä sen käyttö edellytä sitoutumista pidempään käyttöjaksoon. Viaplay-nettipalvelun saa välittömästi käyttöönsä verkossa rekisteröinnin jälkeen. Satelliittiasiakkaat voivat käyttää palvelua jopa viidellä eri laitteella, muun muassa tietokoneella, älypuhelimella, taulutietokoneella, älytelevisioiden ja piakkoin myös pelikonsolien kautta.

Viaplay – huippusisältöä missä vaan, milloin vaan

Viaplay-verkkopalvelu tuo leffakirjaston, NHL-ottelut, suosikkisarjat ja leffavuokraamon suoraan kotisohvallesi tai matkalle mukaan.  Satelliittiasiakkaille Viaplay on saatavilla sekä Viasatin HD-digiboksin kautta että nyt myös verkkopalveluna erikoishintaan. Palvelut sisältävät laajan kattauksen viihdettä moneen makuun ja käyttötarpeeseen:

Viasatin HD-digiboksin kautta Viaplaysta katsottavana ovat muun muassa leffakanavat Viasat Film ja Viasat Film HD sekä Viasat Nature, Viasat History, Viasat Explorer ja TV3 Play -kanavat. Lokakuun 2012 alussa kanavavalikoimaa täydennettiin neljällä uudella Play-kanavalla: National Geographic, National Geographic Wild, E! ja Disney On Demand. Käyttäjä voi myös sujuvasti kertamaksulla vuokrata vuorokaudeksi elokuvia, jotka eivät sisälly palvelun kuukausimaksuun. Tällöin maksu lisätään samalle kanavapaketin laskulle.

Viaplay-verkkopalvelu tarjoaa laajan valikoiman elokuvia, TV-sarjoja sekä suoria urheilulähetyksiä. Elokuvatarjonta käsittää suuren kattauksen kuukausimaksuun sisältyviä elokuvia sekä kertamaksulla vuokrattavia elokuvia moneen makuun. Viaplayn iOS-sovellus mahdollistaa tiettyjen elokuvien tallentamisen iPadille tai iPhonelle, jolloin leffahetkistä voi nauttia silloin, kun verkkoyhteyttä ei ole saatavilla. Tarjolla on myös muun muassa NHL-liigan otteluita sekä huippusuosittu NHL Game Center. Lisäksi Viaplay-verkkopalvelu tarjoaa monipuolisen valikoiman huippusarjoja, jotka eivät ole saatavilla Viasatin kanavilla tai Viaplay-digiboksin kautta. Näitä sarjoja ovat muun muassa Greyn anatomia, Teho-osasto, Miehen puolikkaat ja Paavo Pesusieni.

Puh: 040 162 1761

Erika Miramo
Markkinointipäällikkö
Puh: 040 548 5777
erika.miramo@viasat.fi

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• viaplay
  • johannes leppänen
  • erika miramo
  • viasat finland

Oy Viasat Finland Ab

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv-lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Viasatin kanavatarjonta koostuu Viasat Film -elokuvakanavista, Viasat Sport -urheilukanavista, Viasatin omista dokumenttikanavista ja Disneyn lastenkanavista. Lisäksi Viasatin kanavapaketteihin kuuluvat Nelonen Pro -urheilukanavat sekä lukuisia viihde ja uutiskanavia. Viasatilla on ainoana Suomessa 5 HD-laatuista elokuvakanavaa. Lisätietoja www.viasat.fi.

Viaplay Viaplay on verkkopalvelu, jonka kautta voi katsoa pohjoismaisia ja kansainvälisiä elokuvia, tv-sarjoja ja urheilua. Viaplay on saatavilla internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älytelevisioiden ja mobiililaitteiden kautta. Viaplay lanseerattiin Suomessa syksyllä 2011 ja se on saatavilla myös Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Venäjällä. Lisätietoja www.viaplay.fi.

Modern Times Group

Viaplay ja Viasat ovat osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. MTG on Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiö CTC Median pääomistaja. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.