Viledan varrellinen Kylpyhuonepesin – hyvästi kumartelu ja kurkottelu!

Vaikka suurin osa kylpyhuoneista on pieniä, koetaan niiden puhdistus rankkana työnä. Kylpyhuoneissa on paljon hankalia kulmia ja vaikeasti tavoitettavia paikkoja, joiden siivous vaatii runsaasti kumartumista, polvistumista ja kurkottelua. Siksi niiden tehokkaaseen puhdistamiseen tarvitaan oma välineensä.

Viledan Kylpyhuonepesin on kehitetty tehokkaaseen ja ergonomiseen kylpyhuoneen kaikkien pintojen siivoukseen. Kylpyhuonepesimessä on kevyt säätövarsi, joka voidaan säätää haluttuun pituuteen 65-110 cm. Kylpyhuonepesimen moppipää on kuusikulmainen ja siinä on pallonivel, joka helpottaa ylettymistä kulmiin ja muihin vaikeapääsyisiin paikkoihin.

Kylpyhuonepesin on ihanteellinen suihkuseinien, ammeen, kaakeleiden ja lattian puhdistukseen erilaisesta liasta: kalkki- ja hammastahnatahrat, pesuainejäämät, pinttynyt lika ja hiukset... Kaksipuolisen puhdistussienen toinen puoli on kevyesti hankaava, mutta hellävarainen, joten se ei naarmuta ja toinen puoli on pehmeän liinamainen, joka viimeistelee pintojen puhdistuksen. Puhdistussieni kiinnittyy moppiin kestävien tarrakoukkujen avulla. Sieni on helppo irrottaa ja käyttää myös ilman vartta esim. pesualtaan ja pienten pintojen puhdistukseen.

Vileda® Kylpyhuonepesimen voi hankkia hyvin varustetuista myymälöistä ja sen suositushinta on 10,90 €.

• muut tuotteet
  • vileda
  • siivous
  • kylpyhuone

Freudenberg Household Products on tuotekehityksen ja innovaatioiden saralla maailman johtava mekaanisten siivoustuotteiden valmistaja, jonka päätuotemerkkejä Suomessa ovat Vileda® ja Wettex®. Tuotteet voidaan jakaa pääosin lattioiden ja muiden pintojen hoitoon (mopit, siivousliinat, -sienet ja -harjat), siivouskäsineisiin, vaatehuoltoon sekä ammattisiivouksessa lisäksi siivousvaunuihin ja jätehuoltoon. Freudenberg Household Products panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen pyrkimyksenään olla siivoustuotteiden edelläkävijä ja suunnannäyttäjä maailmassa, niin kotitalous- kuin ammattisiivouksessakin. Yritys on osa yli 160-vuotiasta saksalaista perheyritystä, monialakonserni Freudenberg Groupia, jonka liikevaihto vuonna 2012 oli 6,3 miljardia € ja jossa työskentelee yli 37 000 työntekijää.