Välineellä on väliä: Viledan uudistunut parkettimoppi minimoi siivoukseen kuluvan ajan

Monet siivoavat tietämättömyyttään tehottomilla ja vanhanaikaisilla siivousvälineillä. Viledan jatkuvan tuotekehittelyn uusin tulos,  moderni ActiveMax Extra -moppi, pesee puu-, parketti ja laminaattilattiat tehokkaasti, nopeasti ja vaivattomasti. Uusien ja innovatiivisten ominaisuuksiensa ansiosta se kerää ja sitoo itseensä myös pölyt, karvat ja irtolian.

Nykyaikaisilla ja tehokkailla siivousvälineillä siivous sujuu nopeasti ja vaivattomasti, ja säästetään
arvokasta aikaa kiireen keskellä. Siksi Vileda® kehittää ja uudistaa siivoustuotteitaan ja -välineitään jatkuvasti. Pitkäjänteisen tuotekehityksen avulla luodaan uusia tuotteita ja uudistetaan jo olemassa olevia vastaamaan nykyaikaisten pintamateriaalien ja kuluttajien tarpeita.

Viledan uudistuneen ActiveMax Extra -levykehysmopin uudet ja innovatiiviset ominaisuudet auttavat puhdistamaan lattiat entistä tehokkaammin. Moppi siivoaa lattiat helposti tiiviin ja paksun mikrokuituisen pesualueen ansiosta, siivousteho säilyy pidempään eikä se jätä lattiaa märäksi. Mopin etureunan uusi, perhoskuvioitu 3D -tehoraita kerää ja sitoo pölyt, karvat ja irtolian itseensä. Näin ne eivät mopatessa jää pyörimään mopin ja lattian väliin. Lopputuloksena on hohtavan puhdas lattia pienellä vaivalla.

Vileda® ActiveMax Extra -moppi on ihanteellinen erityisesti puu-, parketti- ja laminaattilattioiden pesuun. Laajan levykehyksen ansiosta se soveltuu erityisesti suurempiin tiloihin ja sitä on kevyt
ja ergonominen käyttää. Kääntyvän nivelen ja säädettävän säätövarren ansiosta mopilla on helppo siivota myös huonekalujen alta.

Moppia lokakuussa 2013 testanneet kuluttajat olivat erittäin tyytyväisiä ja yllättyneitä mopin tehokkuudesta ja kaikki testaajat myös suosittelisivat moppia ystävillensä.

- ”Moppi on aivan uskomaton! Olen suositellut sitä monelle ystävälle. Moppi poistaa todella hyvin pölyt että kissan- ja koirankarvat. Moppi säästää myös aikaa… Annan siis mopille täyden kympin! ” Camilla, Vöyri

- ”Etenkin peruspesuun moppi on aivan loistava, puhdistaa pikkuliat sen kummemmin hankaamatta, ja kerää myös imuroinnin tai lakaisun jälkeiset karvajäämät. Se mikä aiheutti suurimman yllätyksen, oli mopin keräämä hiekkamäärä. Jopa imuroinnin jälkeen moppi sai haalittua itseensä 70 neliön alueelta noin teelusikallisen hiekkaa. Yllättäen mopilla lähti jopa lattiaan kuivahtanut puikkoliima…Loistokapine. Paras levymoppi, mitä on tullut käytettyä. ” Satu, Hirsilä

Moppi tulisi valita lattiamateriaalin ja tilan mukaan

Lattian peseminen polvillaan on ollutta ja mennyttä! Lattiat puhdistuvat tänä päivänä helposti
ja ergonomisesti varrellisen mopin avulla. Erilaisille lattiamateriaaleille ja eri tiloihin sopivat erityyppiset mopit. Isommat tilat pestään helpoiten levykehysmopeilla, liuskamoppi taas on ihanteellinen pienissä ja ahtaissa tiloissa.

ActiveMax Extra

Suomessa suurin osa kaikista uusista lattioista on parkettia tai laminaattia. Herkälle, liiasta kosteudesta kärsivälle lattialle sopii mikrokuituinen, nihkeäpuhdistukseen soveltuva levykehysmoppi, joka puhdistaa tehokkaasti, vaivattomasti, vähällä vedellä – ja jopa ilman pesuainetta. Mikrokuituisen levykehysmopin voi nihkeyttää kätevästi suihkepullolla, jolloin se on optimaalisen tehokas ja sopivan nihkeä puulattioille.

Nyrkkisääntönä tehokkaassa siivouksessa voidaan pitää puhdasta vaihtomoppia kutakin alkavaa
50m² kohden. Kätevintä on varata kotiin useampia vaihtomoppeja, niin moppi on käytettävissä, vaikka likainen vaihtomoppi olisi vielä pesussa.

Vileda® ActiveMax Extra -vaihtomoppi on konepestävä (60°C, ei huuhteluainetta, eikä rumpukuivausta). Sitä voidaan käyttää sekä kuivana, nihkeänä että kosteana. Vileda® ActiveMax Extra -moppi ja vaihtomoppi ovat saatavilla hyvin varustetuissa myymälöissä ja suositusvähittäishinnat ovat moppi: 21,90 € ja vaihtomoppi: 10,90 €.

• mopit
  • laminaattimoppi