Vileda Actifibre: kaikki mitä siivousliinalta tarvitset

Kaipaatko siivousliinalta sieniliinan imukykyä? Mikrokuituliinan puhdistustehoa? Ikkunaliinan raidatonta jälkeä? Nyt on mahdollista saada kaikki nämä ominaisuudet yhdessä ja samassa siivousliinassa, sillä Viledan uutuusliina Actifibre pystyy kaikkeen tähän. Lisäksi se on helppo huuhdella puhtaaksi. Loistavien siivousominaisuuksien taustalla on Viledan patentoima keksintö.

Vileda Actifibre kuivaa, puhdistaa ja kiillottaa

Vileda on kehittänyt liinan, jolla on ainutlaatuiset siivousominaisuudet. Vileda Actifibre -liinalla on huikea imukyky, se imee hetkessä lähes desin verran nestettä. Lisäksi liina puhdistaa tehokkaasti pinttyneimmänkin lian jopa ilman puhdistusaineita. Lopputuloksena on puhdas, kiiltävä ja raidaton pinta, joka ei vaadi viimeistelyä.

Huikeiden siivousominaisuuksien lisäksi Vileda Actifibre on helppo huuhdella liasta käytön jälkeen. Liina päästää monikymmenkertaisesti enemmän likaa huuhteluveteen kuin tavallinen kudottu mikrokuituliina. Tämän ansiosta liina pysyy pidempään hyvän näköisenä, sitä tarvitsee pestä harvemmin ja riski siihen, että liinaan tarttunut lika naarmuttaa pintoja, on selvästi pienempi.

Vileda Actifibre imukykyinen mikrokuituliina on siis ratkaisu sinulle, joka haluat selvitä siivouksesta yhdenlaisella liinalla. Se on koko kodin yleissiivousliina, joka sopii niin keittiöön kuin kylpyhuoneeseenkin. Käytäthän kuitenkin hygieniasyistä eri liinoja kylpyhuoneessa ja muissa huoneissa. Voit pestä Vileda Actifibren koneessa 60 asteen lämpötilassa.

Patentoitu materiaali loistavien siivousominaisuuksien takana

Vileda Actifibre -liinan loistavien siivousominaisuuksien salaisuus on Viledan patentoima keksintö: laadukkaan mikrokuituliinan ja PVA:n (polyvinyylialkoholi) yhdistelmä. Ohut PVA-kerros takaa liinan huikean imukyvyn ja raidattoman siivousjäljen. Liinassa käytettävän tehokkaan mikrokuidun ansiosta tahrat lähtevät vaivattomasti. PVA on biohajoava ja terveydelle vaaraton aine.

Viledalla lukuisia innovaatioita

Vileda-tuotemerkin juuret ovat 1940-luvun Saksassa. Raaka-ainepula pakotti nahkatuotteita valmistavan yrityksen arvioimaan toimintaansa uudelleen ja etsimään vaihtoehtoja nahalle. Ensimmäinen Vileda-tuote oli innovatiivisesta uutuusmateriaalista, synteettisestä nahasta valmistettu Ikkunaliina. Keinonahan keksiminen antoi nimen myös Vileda-tuotemerkille. Vileda tulee sanoista ”wie Leder”, ”kuin nahkaa”. Vileda Ikkunaliinan jälkeen Vileda on lanseerannut useita innovatiivisia tuotteita, joista Vileda Actifibre on nyt uusin tulokas.

Vileda® Actifibre imukykyinen mikrokuituliina löytyy kaupoista tammikuun 2015 lopusta alkaen. SVH 2,79€.

Lisätietoja ja median tuotenäytteet:

Sanna Hiedanpää, p.0424 286 611, sanna.hiedanpaa@fhp-ww.com

• mikrokuitu
  • kylpyhuone
  • keittiö
  • siivousliinat

Freudenberg Household Products on tuotekehityksen ja innovaatioiden saralla maailman johtava mekaanisten siivoustuotteiden valmistaja, jonka päätuotemerkkejä Suomessa ovat Vileda® ja Wettex®. Tuotteet voidaan jakaa pääosin lattioiden ja muiden pintojen hoitoon (mopit, siivousliinat, -sienet ja -harjat), siivouskäsineisiin, vaatehuoltoon sekä ammattisiivouksessa lisäksi siivousvaunuihin ja jätehuoltoon. Freudenberg Household Products panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen pyrkimyksenään olla siivoustuotteiden edelläkävijä ja suunnannäyttäjä maailmassa, niin kotitalous- kuin ammattisiivouksessakin. Yritys on osa yli 160-vuotiasta saksalaista perheyritystä, monialakonserni Freudenberg Groupia, jonka liikevaihto vuonna 2013 oli 6,6 miljardia € ja jossa työskentelee lähes 40 000 työntekijää.

Seuraa meitä