Viledan moppi pesuainesumuttimella mullistaa pikasiivouksen

Lapsiperheissä ja lemmikkitalouksissa lattioiden puhtaana pitäminen vaatii lähes päivittäistä imurointia tai moppausta. Viledan ainutlaatuisen 1-2 Spray® -levymopin varressa on integroitu pesuainesäiliö, minkä ansiosta pikasiivous onnistuu käden käänteessä. Moppi sopii kaikille lattiatyypeille.

”Olen korvannut 1-2 Spray mopilla ihan vanhanaikaisen lattialuutun. On todella kätevää kun moppi on heti käyttövalmis ja moppiosan voi heittää pyykkikoneeseen. Ihastuin laitteessa juuri sen helppokäyttöisyyteen ja nyt olen moppaamassa heti kun näen jälkiä lattiassa.”

Helppo, nopea ja näppärä käyttää. Lähtee koirien kurajäljet, irtokarvat ja kauemminkin lattialla olleet ruoka- ja kahvitahrat helposti irti yhdellä kertaa.”

Moppia testanneiden kuluttajien palautteita

Vileda 1-2 Spray -levymoppi on kehitetty henkilöille, jotka pitävät siisteydestä, mutta kokevat siivouksen työlääksi. Mopin avulla kodin lattioiden pikasiivous onnistuu täydellisen helposti. Kaikille lattiatyypeille sopivan mopin varteen on sijoitettu pesuainetta varten nestesäiliö (270 ml). Se voidaan täyttää erikseen myytävällä, Viledan biohajoavalla 1-2 Spray -puhdistusaineella tai esimerkiksi vedellä. Vileda 1-2 Spray -puhdistusaine on valmista käytettäväksi, eikä sitä tarvitse erikseen laimentaa vedellä.

– Mopin varren nestesäiliön ansiosta moppi on aina käyttövalmiina. Moppi käteen, muutama suihkaus, ja poissa ovat niin kurajäljet kuin ruokatahratkin. Sillä voi myös puhdistaa lattiat nopeasti vielä hetkeä ennen vieraiden saapumista, Tuija Koivuniemi Viledalta kertoo.

Mopin päässä oleva sumutin levittää hyväntuoksuisen pesunesteen tasaisesti kodin lattialle.
1-2 Spray -moppi ja puhdistusaine soveltuvat kodin kaikille lattiamateriaaleille niin puu-, parketti-, laatta-, muovi- kuin laminaattilattioillekin. Sumutintoimintoa ohjataan mopin varteen sijoitetusta,
ergonomisesti muotoillusta kädensijasta.

Levymoppi on valmistettu mikrokuiduista. Erikoispintarakenteen ansiosta moppi puhdistaa
erinomaisesti pinttyneemmätkin tahrat. Moppiosan voi pestä pesukoneessa 60 asteen lämpötilassa.

1-2 Spray -moppi

Testiryhmä: 1-2 Spray nopeuttaa siivousta ja tekee siitä hauskaa

Vileda testautti mopin MTV3:n nettisivujen lukijoilla. Käyttötutkimukseen osallistui 22
kotitaloutta eri puolilla Suomea toukokuussa 2011.

– Vastaajien mukaan kodin puhtaana pitäminen oli selkeästi aiempaa helpompaa, tehokkaampaa ja nopeampaa, koska 1-2 Spray on heti käyttövalmis. Moni myös kiitteli, että mopin ansiosta normaalisti siivousta välttävä aviomies ja lapsetkin innostuivat pesemään lattioita, Tuija Koivuniemi Viledalta kertoo.

Tutkimustulokset osoittavat, että moppi koettiin erityisen käteväksi aikapulan kanssa painiskelevissa lapsiperheissä ja kodeissa, joissa on ihmisten lisäksi myös karvaisia lemmikkejä. 1-2 Spray sai kiitosta myös helppokäyttöisyydestään ja tehokkuudestaan.

– Testaajien mieleen oli erityisesti se, ettei puhdistukseen tarvita aikaa vieviä valmisteluja. Pikasiivoamaan pääsee heti, kunhan muistaa välillä suihkautella. Kun käyttää valmista pesunestettä, ei tarvitse miettiä myöskään pesuaineiden laimennussuhteita, Koivuniemi korostaa.

Otteita testiryhmän palautteesta:

"Todella mahtava apu koiran tassun jälkien siivoukseen, kuten muuhunkin pieneen ja nopeaan tarpeeseen esimerkiksi keittiössä.”

Käytin moppia nimenomaan pikasiivoukseen: 3- ja 5-vuotiaat lapset onnistuvat jokaisen ruokailun yhteydessä pudottamaan jotain maahan ja nämä tahrat ovat olleet käteviä puhdistaa 1-2 Spray mopilla. Moppi onkin keittiöstä kodinhoitohuoneeseen menevän oven takana valmiina tositoimiin, siivouskomeroon asti säilytykseen se ei ole vielä edes ennättänyt. Kätevää mopissa onkin juuri sen idea, että puhdistusaine on valmiina suihkausta vailla.”

Paikat saa puhtaiksi ja siisteiksi nopeasti (moppasin noin puolet asuntomme lattiapinnoista alle 10 min!!). Jopa mies tunnusti, että on hyvä laite..”

“Meidän perheessä niin mies kuin lapsetkin halusivat kokeilla tuotetta, mikä on positiivista, koska minä yleensä teen lattianpesut tässä perheessä. Palaute lapsiltakin oli hyvää; helppo ja kevyt käyttää”.

Vileda 1-2 Spray® –moppi ja 1-2 Spray puhdistusaine ovat saatavilla hyvin varustetuissa myymälöissä ja suositusvähittäishinnat ovat moppi: 29,90 € ja puhdistusaine: 3,50 €.

• moppi
  • pikasiivous