Rovaniemi valmistautuu Joulunavaukseen Napapiirillä

Rovaniemi avaa Joulukauden lauantaina 20.11.2021. Joulupukin Pajakylässä, Napapiirillä.

Rovaniemen Joulunavaus on vuosittainen juhlava tilaisuus, joka avaa perinteisesti Joulukauden tunnelmallisessa Joulupukin Pajakylässä, jakaen joulumieltä ja hyvää tahtoa lapsille ja lapsenmielisille ympäri maailman. Tapahtuma alkaa klo 16.00 Joulupukin Pajakylän keskusaukiolla lauantaina 20. marraskuuta. Upeiden artistien Miira Suomen, Jon Sebastianin ja Inga Söderin esittämä jouluinen musiikki vie kuulijat joulun ja talven tunnelmiin sekä paikan päällä, että etänä Livestreamin välityksellä (alkaen 15.45).

Tapahtuman aikana piipahdetaan yhdessä virtuaalisesti myös SantaParkin kauden avajaistunnelmissa. Joulunavauksen juontaa Marika Tiikkaja, ja osana juhlallisuuksia Rovaniemen kaupunginjohtaja Ulla-Kirsikka Vainio luovuttaa Rovaniemen kaupungin vuotuisen Unicef-lahjoituksen Suomen Unicefin pääsihteerille Marja-Riitta Ketolalle. Joulunavaus huipentuu Joulupukin saapumiseen sekä puheeseen – mitäköhän Joulupukki haluaa meille tänä vuonna kertoa?

Tapahtuma on maksuton ja seurattavissa myös Livestreamin välityksellä 15.45 alkaen. Tapahtuman kesto on n. 16.00 – 16.30.

Seuraa tapahtumaa livenä Visit Rovaniemen Facebookissa www.facebook.com/visitrovaniemi sekä Livestreamin välityksellä: https://www.visitrovaniemi.fi/watch-live/

Opening of The Christmas Season live Rovaniemi

Lisätietoja: