Tiedote -

Bambora PayForm on nyt Visma Pay - monipuoliset ja turvalliset maksuvaihtoehdot verkkokauppaan

Lokakuussa 2020 ohjelmistoyhtiö Vismaan liittynyt Paybyway Oy:n kehittämä Bambora PayForm -palvelu on nyt nimeltään Visma Pay. Visma Pay on täyden palvelun maksunvälitysratkaisu, joka mahdollistaa verkkokaupan monipuoliset maksuvaihtoehdot.

Visma kertoi ostaneensa Paybyway Oy:n koko osakekannan lokakuussa. Paybywayn liiketoiminta on koostunut tähän asti Bambora PayForm -palvelusta, joka keskittyy verkkomaksujen välittämiseen. Bambora PayForm verkkomaksupalvelu siirtyi kaupan myötä osaksi Visman kattavaa ohjelmisto- ja palvelutarjoomaa.

Omistajavaihdoksen seurauksena Bambora PayForm -palvelu vaihtaa nimeään ja se tunnetaan jatkossa nimellä Visma Pay.

“Haluamme parantaa verkkomaksamiseen liittyviä ratkaisuja ja palveluita ja tätä kautta turvata liiketoiminnan jatkuminen ja kehittyminen. Verkkokaupan ja mobiilikäytön kasvun myötä asiakkaat odottavat monipuolisia maksuvaihtoehtoja. Suomalaiset haluavat usein maksaa ostoksensa suoraan verkkopankista ja koska meillä on laaja valikoima pankkeja, yrittäjälle olisi hyvin haastavaa itse hoitaa verkkopankkimaksun mahdollistaminen. Kaikki maksutavat sisältävä ratkaisu on yritykselle helppo ja kustannustehokas vaihtoehto”, kertoo Paybyway Oy:n toimitusjohtaja Terhi Karasjärvi.

Visma Pay mahdollistaa yhdellä napin painalluksella monipuoliset ja turvalliset maksutavat verkkokauppaan: korttimaksamisen, verkkopankit, lompakot (MobilePay, Masterpass, Pivo ja Siirto) sekä laskun ja osamaksun. Ratkaisu on nopea ottaa käyttöön ja hinnoittelu on kilpailukykyinen. Ilman täyden palvelun maksunvälitysratkaisua kauppiaan pitäisi tehdä sopimus jokaisen pankin kanssa erikseen tarjotakseen monipuoliset maksutavat asiakkailleen.

“Liiketoiminta kasvoi yli 50 % vuonna 2020 ja tänä vuonna odotamme kasvun olevan vieläkin nopeampaa. Olemme iloisia voidessamme auttaa suomalaisia yrittäjiä digitalisaation tuomassa muutoksessa ja kilpailussa kansainvälisiä toimijoita vastaan. Verkkokauppa ja verkkomaksaminen ovat tätä päivää ja jokaisen yrittäjän on nyt erityisen tärkeää varmistaa, että kuluttajat voivat ostaa yrityksen tuotteita ja palveluita mahdollisimman helposti verkosta. Visma Pay on kotimainen ja turvallinen ratkaisu yrittäjälle”, Karasjärvi jatkaa.

“Tavoitteemme on tuoda markkinoille uusia ratkaisuja maksamisen ympärille. Missiomme on auttaa yrityksiä parantamaan tuottavuutta digitaalisten ratkaisujen, integraatioiden sekä liiketoimintaprosessien automatisoinnin avulla. Uskon verkkomaksamisen ja sen eri mahdollisuuksien potentiaalin olevan vielä edessämme. Verkkomaksuratkaisujen kehittyminen tulee helpottamaan meidän jokaisen arkea tulevaisuudessa”, visioi Karasjärvi lähivuosien kehitystä.

Uudet kotisivumme löydät osoitteesta www.visma.fi/vismapay.

Lisätietoja:
Terhi Karasjärvi, toimitusjohtaja, Paybyway Oy, p. +358 50 325 1199

Paybyway Oy
Paybyway Oy on perustettu 2012. Visma Pay mahdollistaa yhdellä napin painalluksella maksut verkossa ja mobiilissa: yksi sopimus - yksi tilitys - kaikki maksutavat (luottokortit, digitaaliset lompakot, pankkimaksut, laskut ja osamaksut). Visma Pay mahdollistaa helpon ja turvallisen (PCI-DSS) maksuprosessin millä tahansa laitteella. Laaja valikoima kauppiasta tukevia palveluita kuten kehittynyt palautusten hallinta, monikauppiasympäristö, maksukorttien tallennus ja kirjanpidon automatisointi.

• Yritystoimi, yleinen

• verkkokauppa
  • verkkomaksaminen
  • ohjelmistokehitys
  • digitalisaatio

Visma tarjoaa ohjelmistoja ja palveluja, jotka yksinkertaistavat ja digitalisoivat keskeisiä liiketoimintaprosesseja sekä yrityksissä että julkisella sektorilla. Konserni toimii Pohjois-Euroopan lisäksi Keski- ja Itä-Euroopassa sekä Benelux-maissa. Yli 11 000 työntekijää, yli 1 000 000 asiakassopimusta ja 1,5 mrd. euron liikevaihto vuonna 2019 tekevät Vismasta yhden Euroopan johtavista ohjelmistoyhtiöistä.

Suomessa jo 1500 Visman asiantuntijaa auttaa asiakkaitaan pysymään askeleen edellä ohjelmistoratkaisujen ja IT-konsultoinnin avulla. visma.fi.

Sanna Burton

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäjohtaja Suomen Visma-yhtiöiden lehdistökontakti 050 322 5222