Tiedote -

Yksi Tapetti - Tuhat Tarinaa. Boråstapeterin uusi lastenmallisto Scandinavian Designers Mini

Boråstapeter julkistaa syyskuun puolessavälissä Scandinavian Designers Minin, leikkisän lastentapettimalliston, joka on luonnollinen jatkumo aikaisemmille Scandinavian Designers- mallistoille.

“Tällä kertaa on lasten vuoro. Scandinavian Designers Mini- mallisto antaa nyt perheen pienimmille mahdollisuuden valita itselleen jotain nättiä – tapetin, jonka he todella haluavat”, kertoo Sissa Sundling, Boråstapeterin Design Studion suunnittelupäällikkö.

Scandinavian Designers Minissä on mahtava kattaus kuvioita ja kuoseja Ruotsin kuuluisimmilta lastenkirjojen kuvittajilta, taiteilijoilta ja leikkimisen ammattilaisilta: Elsa Beskow, Stig Lindberg, BRIO sekä Boråstapeterin oma designer Amanda Nordblad. Leikkisä nostalgia ja rakkaiden satujen hahmot esiintyvät eloisissa kuvioissa, jotka inspiroivat ihastelemaan, leikkimään ja unelmoimaan.

“Asiakkaamme ovat hyvin tietoisia – ja ovat hyvin tarkkoja – sisustuksestaan, ja näemmekin selvästi, että kysyntää designille on myös lasten huoneissa.”

Anna siis skandinaaviselle kulttuuriperinnölle ja leikkisyydelle tilaa seinilläsi! Mallistosta löydät tapetteja ja boordeja, joissa esiintyvät esimerkiksi Elsa Beskowin ihanat kissankellot sekä PikkuPutte Mustikkametsässä, Stig Lindbergin Krakel Spektakel-kirjan hahmot ja Berså-kuvio uusissa väreissä. BRIOn ikoniset lelut sekä Boråstapeterin Design Studion hienosti piirretyt oravat ja uiskentelevat jääkarhut täydentävät kuviomaailmaa. Mallistossa on paljon kuoseja täynnä onnea ja löytämisen iloa ja lystikkäitä saduista tuttuja hahmoja – tapettikuoseja, jotka sopivat makuu- ja leikkihuoneisiin tai vaikkapa lukunurkkauksiin.

Boråstapeter tukee lapsia ja lasten mahdollisuuksia leikkiin ja leikkimiseen lahjoittamalla jokaisesta myydystä rullasta 1,5 euroa UNICEFILLE. ”Koemme lasten hyvinvoinnin edistämisen tärkeäksi työksi ja uskon, että malliston alkuperäiskuvittajat ja inspiroijat olisivat myös arvostaneet tätä työtä“, kertoo Sundling vielä.

Hinnat

Vide, Pyrola, Blåklocka, Putte, Blomsterfesten, BRIO Dots, BRIO Icons, Krakel Spektakel, Berså: 79 euroa / rulla.

Buddy Birds, Charlie, Claudia, André, Cherry Friends, Polarn: 67 euroa / rulla.

Sweerheart, Oscar: 45 euroa / rulla.

Digitaaliset: 79 - 316 euroa.

Boordit: 45 euroa.

Kuvat ja materiaalit

WallVisionin kuvapankki:

Käyttäjätunnus ja salasana: ecobtpress.

• Rakentaminen, kiinteistö

• easyup
  • tapettimallisto
  • scandinavian designers mini
  • borås tapetit
  • wallvision
  • boråstapeter
  • tapetit

Boråstapeter on Ruotsin tunnetuin ja myydyin tapettituotemerkki. Lanseeraamme vuosittain neljästä viiteen mallistoa, jotka suunnitellaan ja valmistetaan Boråsissa ja joita myydään lähes kaikkialla maailmassa. Mallistojen designia ohjaa ajatuksemme klassisista ja ajattomista tapeteista, jotka jatkuvasti kuitenkin seuraavat markkinoiden designia, värejä ja muotoja. Boråstapeter on osa WallVision-konsernia, myös  Engblad & Co, Mr Perswall ja Cole & Son ovat tuotemerkkejämme.

www.borastapeter.fi

Sari Niinistö