PLUS capsules – Lancering nieuw afslankproduct

Wat zijn PLUS capsules?

PLUS capsuleszijn een afslanksupplement dat niet alleen wordt gebruikt om gewicht te verminderen, maar ook om het te behouden. Het wordt daarom gebruikt ter ondersteuning van gewichtsbeheersing. Het supplement voor gewichtsbeheersing bevat drie belangrijke ingrediënten: Garcinia Cambogia extract, L-Carnitine en L-Arginine. Afzonderlijk als werkzame bestanddelen en in combinatie worden deze verondersteld te helpen overgewicht te verminderen en het gewenste gewicht te behouden. Het speciale voedingssupplement voor gewichtsbeheersing is echter geenszins een wondermiddel dat bijdraagt tot een groot gewichtsverlies, tenzij de levensstijl die verantwoordelijk is voor het overgewicht, wordt veranderd. (De volgende links in dit artikel zijn affiliate links. Hierdoor kan de auteur een kleine commissie ontvangen als de PLUS capsules wordt gekocht. Dit verandert echter niets aan de prijs)!

Waarom heb ik dit voedingssupplement nodig?

Volgens de leverancier zijn de PLUS capsules bedoeld voor mannen en vrouwen die lijden aan overgewicht of problemen hebben om hun gewenste gewicht te behouden. Door de dosering aan te passen, moet het mogelijk zijn zowel het gewicht te behouden als het gewenste gewicht te bereiken. Het afslanksupplement voor gewichtsbeheersing is echter niet bedoeld voor mensen jonger dan 18 jaar, noch voor mensen die niet ook bereid zijn hun levensstijl te veranderen. Alleen door een evenwichtige en gezonde voeding en een zo actief mogelijke levensstijl kan het afslankproduct bijdragen tot gewichtsbeheersing.

Het afslankproduct is ook ongeschikt voor mensen die medicijnen gebruiken, ondergewicht hebben, aan ziektes lijden, zwanger zijn of borstvoeding geven. Mensen met overgewicht moeten een arts raadplegen alvorens de PLUS capsules te gebruiken om mogelijke pathologische oorzaken van het overgewicht uit te sluiten en de arts om professioneel advies te vragen over het afslankproduct. Klik hier om de huidige korting te ontdekken!

PLUS capsules Beoordeling en Aanbeveling

De PLUS capsules voor afslanking is een opwindend product dat belooft wat veel mensen willen. Uit de ingrediënten blijkt echter niet duidelijk of het afslankproduct daadwerkelijk in staat is om door de levensstijl veroorzaakt overgewicht te verminderen en mensen te helpen hun gewenste gewicht te behouden. Er zijn zelfs studies die aantonen dat de drie hoofdbestanddelen van de PLUS capsules geschikt zijn voor gewichtsbeheersing. De PLUS capsules voor gewichtsbeheersing is dus een voedingssupplement dat volgens de reviews aan de verwachtingen van sommige gebruikers heeft kunnen voldoen - er kan echter geen belofte van doeltreffendheid worden gedaan.

Info over het innemen van PLUS capsules

Als u het middel wilt gebruiken om af te vallen, raadt de aanbieder u aan één capsule per dag in te nemen. Als u op gewicht wilt blijven, raadt de arts u aan om elke twee dagen een capsule in te nemen.

Volgens de leverancier moeten de capsules 15 tot 30 minuten voor een hoofdmaaltijd worden ingenomen. Idealiter zou dit de grootste maaltijd van de dag moeten zijn.

De capsule wordt in zijn geheel doorgeslikt met een beetje water. Drink daarna minstens 500 milliliter water. Als u problemen heeft met het doorslikken van de capsules, kunt u ze ook openen en de inhoud in een glas water roeren om daarna te drinken. Ook hier moet u nadien minstens 500 milliliter water drinken.

Bovendien raadt de leverancier aan de PLUS capsules gedurende een langere periode in te nemen voor optimale resultaten. Meer informatie en een gereduceerde prijs vindt u hier op de website van de PLUS capsules!

Kunnen PLUS capsules risico's of allergieën veroorzaken?

De aanbieder van het afslanksupplement voor gewichtsbeheersing wijst niet op eventuele bijwerkingen of risicofactoren. Interacties en contra-indicaties worden ook niet of nauwelijks vermeld op de officiële website. Als u een intolerantie heeft voor een van de ingrediënten, is het afslankproduct niet geschikt voor u.

Kinderen en adolescenten onder de 18 jaar mogen de PLUS capsules niet gebruiken. Voor hen is werken met een diëtist meer geschikt. Zwangere vrouwen, vrouwen die borstvoeding geven en mensen die aan een ziekte lijden of medicijnen gebruiken, moeten het gebruik van het afslankpreparaat voor gewichtsbeheersing met hun arts bespreken. Zelfs gezonde mensen moeten voor gebruik een arts raadplegen om mogelijke ziektegerelateerde oorzaken van een toegenomen gewicht vast te stellen en de inname te bespreken.

Wat zijn de kwaliteitskenmerken van de PLUS capsules?

Op zijn website geeft de leverancier geen informatie over certificaten of keurmerken die de kwaliteit van de PLUS capsules zouden onderstrepen. Er zijn ook geen testresultaten van Ökotest of Stiftung Warentest over het afslankmiddel.

PLUS capsules Ervaringen

Op de website van de aanbieder vindt u talrijke recensies over het afslankproduct voor gewichtsbeheersing. Over het geheel genomen krijgt het afslankproduct momenteel 4,7 van de vijf sterren en wordt het dus zeer positief beoordeeld. De recensenten melden dat ze veel gewicht hebben kunnen verliezen tijdens het innemen van de PLUS capsules. Zij schrijven dat honger en hunkeren naar voedsel werden verminderd door het afslankproduct. Zij zeggen ook dat hun algemeen welzijn en plezier in lichaamsbeweging toenamen tijdens het gebruik van de PLUS capsules. Bezoek de PLUS capsules website om meer beoordelingen van klanten te zien!

Waar kan ik PLUS capsules bestellen?

Als u het afslankproduct wilt kopen, kan dat momenteel alleen via de online winkel van de officiële leverancier. Hier hebt u de mogelijkheid om een bestelhoeveelheid te kiezen naargelang uw behoeften. Eén verpakking van het middel voor gewichtsbeheersing is geschikt voor één (gewichtsverlies) of twee (gewichtsbehoud) maanden, mits regelmatig ingenomen. Een verpakking capsules is bijzonder geschikt voor mensen die het afslankproduct eerst willen testen op gewichtsbeheersing. Als u echter al overtuigd bent van de PLUS capsules, kunt u ook twee of zelfs drie verpakkingen bestellen. Bijzonder aantrekkelijk: u krijgt korting als u een grotere hoeveelheid bestelt:

• Twee pakjes: 27 procent korting en gratis verzending
  • Drie pakjes: 46 procent korting en gratis verzending

Zodra u hebt besloten tot een bestelhoeveelheid, heeft de aanbieder van dit afslankproduct enige informatie over u nodig. Daarom moet u in de daarvoor bestemde velden uw titel, voor- en achternaam en het gewenste afleveradres invullen - evenals uw telefoonnummer en e-mailadres. Zodra u alle gegevens hebt ingevoerd, kunt u een van de betaalwijzen kiezen:

• Aankoop op rekening bij Klarna
  • Automatische incasso met Klarna
  • Onmiddellijke bankoverschrijving
  • Bankoverschrijving
  • Betaling met kredietkaart (VIsa, Mastercard, American Express)

Zodra de betalingsmethode is gekozen, kunt u de nodige gegevens invoeren. Als u een kortingscode hebt, kunt u die invoeren onder de knop "Nu bestellen". Zodra u alle gegevens hebt ingevoerd en nog eens hebt gecontroleerd, kunt u uw bestelling naar de leverancier sturen.

--- Haal de beste prijs hier voor de PLUS capsules.

Uitleg van de ingrediënten van de PLUS capsules

• Garcinia Cambogia-extract: Volgens de leverancier is het hydroxycitroenzuur (HCA) in Garcinia Cambogia een van de meest bewezen actieve ingrediënten bij ondersteunend gewichtsverlies.
  • L-Carnitine: deze aminozuurverbinding wordt aangetroffen in het menselijke vetmetabolisme. Het transporteert de lange-keten vetzuren van de bloedbaan naar de mitochondriën, waar de vetzuren vervolgens worden verbrand voor energie. Aangezien het lichaam zich bij een tekort in bepaalde gevallen tot eiwitten wendt als energiebron, is het van belang dat L-carnitine in de juiste hoeveelheid in het lichaam aanwezig is, zodat vetzuren in energie kunnen worden omgezet en eiwitten elders kunnen worden gemetaboliseerd.
  • L-Arginine: Het semi-essentiële aminozuur wordt in de cellen gebruikt voor de omzetting van belangrijke stofwisselingsprocessen en draagt zo bij tot de bevordering van de spieropbouw. Bovendien zou het een prestatiebevorderend effect hebben dat sporteenheden ondersteunt en het trainingssucces kan vergroten.
  • Magnesiumstearaat: het additief wordt gebruikt als scheidings- of vloeimiddel bij de productie van voedingssupplementen.
  • Talkpoeder: dit ingrediënt wordt gebruikt als scheidingsmiddel en is tevens bedoeld om de smeerbaarheid van het voedingssupplement te garanderen.
  • Gelatine: De capsules met de ingrediënten zijn gemaakt van gelatine. Daarom is het afslankproduct ongeschikt voor vegetariërs en veganisten.

Wie is de leverancier van de PLUS capsules?

Premium Health Europe B.V.

Zuideinde 79

1121DD Landsmeer

Homepage: https://plus-prognose.com/

E-mail: mail @ plus-abnehmen . com

Telefoon: +31 (0) 20 7670552

Algemene informatie over het onderwerp gewichtsbeheersing

Als we het over gewichtsbeheersing hebben, denken veel mensen in de eerste plaats aan het regelmatig controleren van hun gewicht om niet te veel gewicht te verliezen of aan te komen. In feite is dit zeer nuttig voor gerichte gewichtstoename of gewichtsverlies. Je hebt hier een weegschaal voor nodig. Je moet ook je lengte weten. Aan de hand van het op de weegschaal gemeten gewicht en uw lengte, kunt u snel uw body mass index berekenen:

Lichaamsgewicht / (lichaamslengte)² = BMI

U kunt echter ook een online calculator gebruiken voor de berekening. Het getal dat uit deze berekening resulteert, geeft aan of u momenteel een normaal gewicht, ondergewicht, overgewicht of obesitas hebt.

• Ondergewicht: onder 18,5
  • Normaal gewicht: 18,5 tot 24,9
  • Overgewicht: 25 tot 29,9
  • Zwaarlijvigheid graad I: 30 tot 34,9
  • Obesitas graad II: 35 tot 39,9
  • Zwaarlijvigheid graad III: vanaf 40

Onthoud echter altijd dat de BMI slechts een richtlijn is. Bij de berekening wordt bijvoorbeeld geen rekening gehouden met uw lichaamsbouw en de verhouding tussen lichaamsvet en spiermassa.

Nu moet u elke week op de weegschaal gaan staan en uw gewicht en uw nieuwe lichaamsmassa-index noteren. Zo kunt u in één oogopslag zien hoe uw gewicht is veranderd en of het in de gewenste richting is gegaan. Tenzij uw arts anders adviseert, moet u zich niet elke dag wegen, want het gewicht verandert niet ingrijpend op een dag en schommelingen zijn normaal. In het ergste geval kunnen deze schommelingen u demotiveren en een eind maken aan gewichtsbeheersing nog voor het goed en wel begonnen is.

Gewichtsschommelingen, zoals u die opmerkt in uw dagelijkse gewichtscontrole, maar soms ook in uw wekelijkse gewichtscontrole, worden vaak veroorzaakt door een van de volgende factoren:

1. Waterretentie
  2. sportactiviteit
  3. Hormonale veranderingen / schommelingen
  4. Darmactiviteit

De term gewichtsbeheersing betekent echter niet alleen de regelmatige controle van het gewicht, maar ook de gecontroleerde aangroei en het gecontroleerde verlies van lichaamsgewicht. Aanwinsten en verliezen worden onder controle gehouden door gerichte voeding en lichaamsbeweging. Bepaalde voedingssupplementen worden soms ook gebruikt om het gewicht onder controle te houden. Tegelijkertijd dient gewichtsbeheersing ook om het ideale gewicht te behouden - wat voor veel mensen een grote uitdaging is. Gewichtsbeheersing, ook wel gewichtsbeheersing genoemd, vindt doelgericht plaats met een uitgebreide wijziging van het voedingspatroon. Er wordt ook rekening gehouden met eet- en leefgewoonten en deze worden zo nodig gewijzigd.

Gewichtsbeheersing om uw gewicht op peil te houden is altijd nuttig als u noch ondergewicht noch overgewicht hebt, maar uw BMI tussen 18,5 en 25 ligt. Vaak bestaat de behoefte om op gewicht te blijven bij mensen die vroeger overgewicht of ondergewicht hadden en nu bang zijn om weer veel aan te komen of af te vallen en terug te vallen in oude eetgewoonten.

Gewichtsbeheersing, bestaande uit dieet- en bewegingsprogramma's, wordt regelmatig ondersteund door een plantaardig afslanksupplement. Zij bevatten vaak ingrediënten zoals garcinia cambogia, groene thee, guarana, cafeïne, mate, cayennepeper, chilipeper of acaibessen.

Een dergelijk product voor gewichtsverlies kan zeker nuttig zijn om het gewicht onder controle te houden. Het kan echter op zichzelf niet bijdragen tot het behoud of zelfs tot het bereiken van het gewenste gewicht. Een verandering van levensstijl en eetgewoonten en de integratie van een zekere mate van lichaamsbeweging in het dagelijks leven zijn bijna altijd noodzakelijk - vooral als gewichtstoename moet worden vermeden. Hier naar de PLUS capsules website om de afgeprijsde prijzen te zien!

Bekende FAQ over dit PLUS capsules
  • V: Wanneer moet ik het afslanksupplement voor gewichtsbeheersing nemen om af te vallen?
  • A: Volgens de leverancier moet de dagelijkse portie van één capsule ongeveer 15 tot 30 minuten voor een hoofdmaaltijd worden ingenomen.
  • V: Wanneer moet ik het afslanksupplement voor gewichtsbeheersing innemen?
  • A: Ook hier geldt dat de capsules ongeveer 15 tot 30 minuten voor de hoofdmaaltijd worden ingenomen. Volgens de aanbieder mag één capsule echter slechts eenmaal per twee dagen worden ingenomen.
  • V: Hoe wordt het afslanksupplement ingenomen voor gewichtsbeheersing?
  • A: Bij inname wordt de capsule in de mond genomen en met water afgespoeld. Daarna moet ten minste 500 milliliter water worden gedronken.
  • V: Voor wie zijn afslanksupplementen niet geschikt voor gewichtsbeheersing?
  • A: Kinderen en adolescenten onder de 18 jaar mogen het afslankpreparaat niet innemen. Personen die medicijnen gebruiken of aan een medische aandoening lijden, alsmede zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven, dienen voor gebruik altijd een arts te raadplegen.
  • V: Moet ik met mijn arts overleggen voordat ik de PLUS capsules voor gewichtsbeheersing gebruik?
  • A: Het afslanksupplement voor gewichtsbeheersing is een voedingssupplement dat zonder recept kan worden gekocht. Het is echter aan te bevelen eerst uw arts te bezoeken, die mogelijke ziekten als oorzaak van zwaarlijvigheid kan uitsluiten en aanbevelingen kan doen voor gewichtsbeheersing. Bovendien kan de arts helpen beoordelen of de PLUS capsules geschikt voor u zijn.
  • V: Hoe groot is de kans dat de PLUS capsules het beloofde effect zullen hebben?
  • A: In principe moet altijd worden verwacht dat het afslankprodukt bij de ene persoon tot meer succes en bij de andere tot minder succes zal leiden. Aangezien de beweringen van de leverancier niet door de Food and Drug Administration zijn gecontroleerd, kan niet worden uitgesloten dat het middel voor gewichtsbeheersing daadwerkelijk het beloofde effect heeft.

Externe verwijzingen en verdere links
  1. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29317394/
  2. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32359762/
  3. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/20437186/

Disclaimer

Dit is een advertentie en geen echt nieuwsartikel, blog of update over consumentenbescherming. Dit bericht is alleen voor informatieve doeleinden. De informatie vormt geen advies, noch een aanbod tot aankoop.

Elke aankoop naar aanleiding van dit bericht is op eigen risico. Dit product is niet bedoeld voor diagnose, behandeling, genezing of voorkoming van welke ziekte dan ook. Raadpleeg een gezondheidsdeskundige alvorens een dergelijke aankoop te doen. Elke aankoop die via deze link wordt gedaan, is onderworpen aan de uiteindelijke voorwaarden van de website waarop het product wordt verkocht. Er wordt geen enkele verantwoordelijkheid, direct of indirect, aanvaard voor de inhoud van deze publicatie. Neem rechtstreeks contact op met de verkoper van het product.

Het verhaal op deze pagina en de persoon in het verhaal zijn geen echt nieuws. Dit verhaal is veeleer gebaseerd op de resultaten die zijn bereikt door sommige mensen die deze producten hebben gebruikt. De resultaten in het verhaal en de commentaren zijn illustratief en weerspiegelen mogelijk niet de resultaten die u met deze producten bereikt.

Affiliate Disclaimer

Dit bericht bevat affiliate links, wat betekent dat het auteursteam producten en diensten aanbeveelt die zij zelf hebben gebruikt of goed kennen, en een commissie kunnen ontvangen als u deze ook koopt (zonder extra kosten voor u).

Disclaimer voor getuigenissen

De getuigenissen op deze website zijn afkomstig van echte gebruikers van onze producten en/of diensten en werden ons op verschillende manieren bezorgd. Zij werden vrijwillig verstrekt en er werd geen vergoeding aangeboden of gemaakt. De resultaten zijn mogelijk niet typerend en kunnen niet worden gegarandeerd.

Handelsmerk disclaimer

Onze occasionele verwijzingen naar namen, merken, producten en handelsmerken en logo's van derden zijn op geen enkele wijze bedoeld om het bestaan van een licentie, goedkeuring, verwantschap of enige relatie tussen ons en dergelijke respectieve eigenaars van derden uit te drukken of te impliceren. Het gebruik van namen of logo's van derden dient uitsluitend ter illustratie.

Medische disclaimer

De hier gedane uitspraken zijn niet gecontroleerd door de Food and Drug Administration. Dit product is niet goedgekeurd voor gebruik door of verkoop aan personen jonger dan 18 jaar. Raadpleeg uw arts voordat u dit product inneemt als u zwanger bent of borstvoeding geeft, als u medicijnen gebruikt of een medische aandoening heeft. De claims inzake werkzaamheid en veiligheid zijn nog niet beoordeeld door de Food and Drug Administration. De Food and Drug Administration beoordeelt alleen voedingsmiddelen en medicijnen. Deze producten zijn niet bedoeld om welke ziekte dan ook te diagnosticeren, te voorkomen, te behandelen of te genezen.

• PR, Communication

• dutch