To unge aarhusianere står bag årets fjerde hurtigst vækstende virksomhed i Danmark

Lead Supply A/S har for nylig vundet Børsens Gazelle pris som den hurtigst vækstende virksomhed i region Midtjylland. Det er to unge fyre fra Aarhus, der startede Lead Supply A/S tilbage i 2014, som i år er blevet kåret som landet fjerde mest vækstende virksomhed.

I december 2019 blev Lead Supply A/S kåret til årets fjerde mest vækstende virksomhed i Danmark med en vækst på 2058 % over de sidste fire år. Lead Supply A/S står bag sammenligningstjenester indenfor online lån, såsom Moneylender, Matchbanker og LoanScouter. Virksomheden er aktiv i hele Skandinavien samt store dele af Europa og resten af verdenen.

Første Gazellekåring til Lead Supply

Samtlige aktieselskaber konkurrerer om at vinde den såkaldte Gazellepris, der er designet af den danske erhvervsavis Børsen. For at vinde skal du mindst fordoble din indkomst over en fireårsperiode og have mindst 1 million indtægter eller halvdelen af den i bruttoindtjening. Du skal også have positive resultater i virksomheden i de sidste 4 år for at være en vindende kandidat.

Gazelleprisen uddeles en gang om året i løbet af efteråret. At Lead Supply A/S har vundet den prestigefyldte Gazellepris betyder, at virksomheden har øget sin rakethastighed i de senere år. Lead Supply's CEO Andreas Linde er stolt over at modtage den fremragende pris:

“Det betyder, at vi har været i stand til at tilfredsstille et behov på lånemarkedet, som vi ønsker at fortsætte med at udvikle."

Det er Lead Supply A/S’ første Gazellekåring, som ligeledes ledte til en sejr i Region Midtjylland. På landsplan kom Lead Supply A/S ind på en velfortjent fjerdeplads med en vækst på 2058 %.

En virksomhed i rivende udvikling

Lead Supply A/S havde sit gennembrud med Matchbanker i Danmark, som siden da er ekspanderet til hele Skandinavien, store dele af Europa og Mexico. Lånemuligheder online er blevet populære blandt danskerne, hvorfor sammenligningstjenester over lån vinder større og større indpas.

Formålet med Børsens Gazellepris er at finde den hurtigst vækstende virksomhed, og i år blev Lead Supply A/S en oplagt vinder i Region Midtjylland på grund af deres mange koncepter.

Sammenligning af lån skaber holdbare valg på lang sigt

Det konkurrerende lånemarked gør det vanskeligt og forvirrende for forbrugere at vælge et lån, der passer til dem. Det er her, sammenligningstjenester som, Moneylender, Matchbanker og LoanScouter kan hjælpe forbrugerne med at vælge det bedste lån til deres situation.

Sammenligningstjenesterne bruges til at gøre forbrugernes låneproces langt mere enkel og hurtig, da forbrugerne her slipper for at besøge samtlige hjemmesider for at finde den bedste låneløsning.

Lead Supply A/S har været i stand til at vokse så meget grundet det stigende behov for sammenligning af lån på det online lånemarked.

Om Lead Supply A/S

Lead Supply A/S er en dansk fintech virksomhed, der blev grundlagt i 2014 af Andreas Linde (CEO) og Stefan Vinding Olesen (CPO) med det formål at gøre lånemarkedet mere gennemsigtigt, praktisk og digitalt. Siden starten i Danmark har Lead Supply A/S ekspanderet hurtigt og opererer i dag i de fleste lande gennem koncepter som Moneylender, Matchbanker og LoanScouter

• lån
  • finans