Suomalaista design-osaamista arvostetaan maailmalla

Magisson uutuustuote Lippa Teehaudutin palkittiin joulukuussa 2018 arvostetulla GOOD DESIGN -muotoilupalkinnolla Chicagossa. GOOD DESIGN -palkinto perustettiin 1950 Museum of Modern Artin kuraattorin Edgar Kaufmann Jr:n, Ray ja Charles Eamsin ja Eero Saarisen toimesta ja se on maailman vanhin ja yksi arvostetuimmista muotoilu- ja arkkitehtikilpailuista.

Brian Khouwin suomalaiselle muotoilutalo Magissolle suunnittelema palkittu Lippa Teehaudutin lanseerataan tammikuussa 2019 Pohjois-Amerikassa Museum of Modern Art New Yorkissa sekä erikoisversiona yli 240 DAVIDsTEA -liikkeessä.

”GOOD DESIGN-palkinnon ja lanseerauskumppaniemme kautta saamme mahtavan startin tuotteelle Pohjois-Amerikassa”, kertoo Magisso Oy:n toimitusjohtaja Juhani Sirén.

”On todella hienoa saada arvostusta näin korkealta taholta maailman kilpailluimmilla markkinoilla”, Sirén jatkaa.

Lippa Teehaudutin on myynnissä Suomessa World of TRE –designliikkeissä. Svh. 15€

Lataa lehdistökuvia täältä.

Lisätietoja: anssi.hurme@magisso.com, puh. 050 4666238

• Lifestyle, Fashion, Leisure

Magisso on Helsingissä 2008 perustettu design-talo joka kehittää ja valmistaa tuotekonsepteja kansainvälisille suuryrityksille sekä omille Magisso ja Happy Pet Project brändeille. Magisson tuotteet on palkittu yli 40 kansainvälisellä muotoilupalkinnolla ja niitä on myynnissä Pohjois-Amerikkalaisessa Crate & Barrel -tavarataloissa sekä Museum of Modern Art New Yorkissa.

Pete Maltamo

Press contact Marketing & Public Relations coordinator +358 504340542