Nextory ja Storytel Books solmivat uuden sopimuksen

Nextory ja Storytel Books solmivat uuden sopimuksen

Nextory ja Storytel Books ovat solmineet uuden sopimuksen. Sopimuksen mukaan Nextoryn käyttäjät saavat entistä laajemman valikoiman. Teokset tulevat muun muassa Norstedts-kustantamon ja Lind & Co:n valikoimasta. Sopimus kattaa noin 20 000 teosta, jotka ovat nyt saatavilla Nextoryn alustalla, joka koostuu tällä hetkellä yli miljoonasta teoksesta.

Neuvottelujen jälkeen Nextory ja Storytel Books ovat solmineet uuden sopimuksen Storytel Booksin ja Storysidesin teosten jakelusta. Kirjat saadaan nyt takaisin Nextorylle Ruotsissa, Tanskassa ja Suomessa.

"Olemme iloisia voidessamme tarjota nämä teokset uudelleen Nextoryn käyttäjille ja siitä, että olemme löytäneet molemmille osapuolille kohtuullisen ratkaisun. Se on myös ilahduttava kehitys kirjailijoille, joiden teokset tavoittavat nyt entistä laajemman yleisön, edistäen lukemista ja demokratisoimalla saatavuutta. Se on loppujen lopuksi Nextoryn tavoite", sanoo Shadi Bitar, Nextoryn toimitusjohtaja ja perustaja.

Sopimus kattaa seuraavat kustantajat ja lisätään Nextoryn katalogiin:

Ruotsi: Norstedts, Rabén & Sjögren, Tiden, Brombergs, B. Wahlströms, Printz Publishing, Massolit, Lind & Co, ja Storysiden teokset.

Suomi: Gummerus, Aula & Co, Lind & Co, ja Storysiden teokset.

Tanska: People’s Press, Lind & Co, ja Storysiden teokset.

Categories

Nextorysta: Nextory on yksi Euroopan suurimmista äänikirjojen ja e-kirjojen suoratoistopalveluista. Sovelluksen perusti vuonna 2015 ruotsalainen yrittäjäkaksikko Shadi Bitar ja Ninos Malki, ja sovellus lanseerattiin Suomessa vuonna 2018. Yritys on kasvanut nopeasti alustaksi, joka tarjoaa mahdollisuuden tarinoiden ja tiedon rajattomaan levittämiseen digitaalisessa muodossa. Yhdessä lukijoidensa kanssa Nextory jakaa suuren intohimon kirjallisuuteen sen kaikissa muodoissa ja pyrkii olemaan riippumaton ja ilmiselvä alusta, josta jokainen voi helposti löytää seuraavan tarinansa. Tämä kulkee käsi kädessä Nextoryn vision kanssa, joka on rikastuttaa ihmisten elämää kirjallisuuden avulla ja täten lisätä ja tukea ihmisten hyvinvointia, henkilökohtaista kehitystä ja demokratiaa. Nykyään Nextory tarjoaa yli miljoona kirjaa, ja sovellus on saatavilla kymmenellä markkina-alueella ympäri Eurooppaa, pääkonttorin ollessa Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.nextory.fi.

Press contact Press Office +46 722-53 70 41

Nextory is one of Europe's largest streaming services for audiobooks and e-books. The app was founded in 2015 by the serial entrepreneurs Shadi Bitar and Ninos Malki. Today, Nextory's catalog contains over 1 million titles and the app is available in ten markets around Europe, with headquarters in Stockholm. Read more at www.nextory.com.