ABAX lanceert milieurapport

Het is geen geheim dat het gebruik van auto's een enorme bijdrage levert aan het huidige vervuilingsprobleem en dat we allemaal moeten nagaan hoe we de vervuiling kunnen helpen verminderen door de auto net iets minder, of in ieder geval effectiever te gebruiken. De opties zijn ontelbaar, maar hier zijn 4 mogelijkheden die je vandaag al kunt toepassen, als je eigenaar bent van een ABAX Triplog.

Verminder roekeloos rijden

ABAX Driving Behaviour geeft u de controle die u nodig heeft om te monitoren en te controleren hoe uw bestuurders elk voertuig dagelijks gebruiken. Een wagenpark dat efficiënt en veilig wordt ingezet, verlaagt de brandstof / onderhoudskosten, is groener.

Driving Behaviour registreert en toont rijgegevens op een eenvoudige manier. Hierdoor kan het bedrijf inspelen op trends in het rijgedrag om te zien waar trainingen en opleidingen moeten worden gegeven.

Bekijk HIER hoe ABAX Driving Beahviour uw bedrijf kan helpen

Efficiëntie van uw wagenpark

De real-time locatie wordt vastgelegd in onze geïntegreerde Google-kaart. Dit stelt u in staat om werkzaamheden voor klanten te stroomlijnen en de logistieke planning effectiever te laten verlopen. Een beter gebruik van uw wagenpark leidt tot lagere brandstofkosten en CO2-uitstoot.

Beperken van het privégebruik van bedrijfswagens

Met automatische rapportering krijgt u een duidelijk overzicht over het privégebruik van uw bedrijfsauto's na werktijd. Dit stelt onze klanten in staat om hun brandstofverbruik met maximaal 20% te verminderen.

NIEUW! CO2-milieurapport

Het nieuwe milieurapport van ABAX maakt het eenvoudig om een overzicht te krijgen van de CO2-uitstoot van elk voertuig in uw wagenpark en het te vergelijken met voorgaande jaren. Dit rapport helpt u om te onderzoeken waar u acties kunt ondernemen om de CO-uitstoot van uw wagenpark te verminderen, wat u opnieuw zal helpen brandstof te besparen en een groener wagenpark te creëren.

Onderwerpen

• Data, telecommunicatie, IT

ABAX is een leverancier van oplossingen voor de ‘Connected Workspace’. ABAX, dat in handen is van Investcorp, is een toonaangevend bedrijf in Europa op gebied van telematica en IoT. Met de producten en diensten van ABAX kunnen bedrijven de productiviteit verhogen, de kosten verlagen en het overzicht behouden.. Dit leidt tot betere prestaties van werkgevers en werknemers. Alle oplossingen worden aangeboden en geleverd als Software-as-a-Service. Het bedrijf heeft 450 medewerkers, verspreid over kantoren in Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Polen en China. Het hoofdkantoor van ABAX is gevestigd in Larvik, Noorwegen. ABAX is official supplier van Ajax. www.abax.nl