Jonge talenten krijgen wéér de kans op een sponsorprogramma bij ABAX

Wie waren de 2 Talenten in 2018?

Scipio Houtman is een wedstrijdzeiler. Sinds 2017 zeilt hij in de 49er-klasse met nog vijf andere talenten. Het voornaamste doel van Houtman is deelnemen aan de Olympische Spelen in Tokio.

“Ik vind het heel tof dat bedrijven de link leggen tussen talentontwikkeling in topsport en in het bedrijfsleven. ABAX ziet hier de waarde van in en hebben dus ook een langetermijnvisie”, aldus Houtman. “Dankzij het contract kan ik betere trainingskampen volgen en ervaring opdoen met wedstrijden in het buitenland, waardoor ik een beter programma kan afwerken als voorbereiding op de grote toernooien.”

Nyssa Supusepa heeft grote stappen gezet in de judo wereld, waarmee ze ook uit de schaduw van haar tweelingzus en eveneens judo-talent Joshlyn stapt

“Ik waardeer het enorm dat ABAX tijd en energie in mij steekt. Het opent deuren en maakt meer mogelijk voor mij. Ik kan bijvoorbeeld meer trainingen financieren en reiskosten betalen. Het is altijd fijn om te weten dat je gesteund wordt in het najagen van je dromen”, aldus Nyssa Supusepa. “On the tatami I stand alone, but I got ABAX on my side.”

Lees op onze website meer over onze Talenten van 2018. https://www.abax.nl/Zijden/Netherlands/De-Nederlandse-ABAX-Talenten-2018

Het sponsorprogramma is een manier voor ABAX om de visie van het bedrijf "The difference is ABAX" en een van hun kernwaarden "Enthousiastic" verder te versterken. Jongeren uit verschillende delen van Europa (Nederland, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken, UK, Polen) krijgen persoonlijke coaching aangeboden om hun doelen te bereiken, inspirerende lezingen en worden ondersteunt bij het vergroten van hun eigen branding vanuit het ABAX team.

De sponsoraanvraag is geopend!

Het sponsorprogramma is beschikbaar voor elke Talent onder de 20 jaar. Kandidaten worden geselecteerd door een jury van ABAX. De Talenten kunnen zich aanmelden door naar de website van ABAX te gaan en het aanmeldingsformulier in te vullen. https://www.abax.nl/Sponsorschap/ABAX-Talents

Onderwerpen

• Kunst, cultuur, entertainment

ABAX is een leverancier van oplossingen voor de ‘Connected Workspace’. ABAX, dat in handen is van Investcorp, is een toonaangevend bedrijf in Europa op gebied van telematica en IoT. Met de producten en diensten van ABAX kunnen bedrijven de productiviteit verhogen, de kosten verlagen en het overzicht behouden.. Dit leidt tot betere prestaties van werkgevers en werknemers. Alle oplossingen worden aangeboden en geleverd als Software-as-a-Service. Het bedrijf heeft 450 medewerkers, verspreid over kantoren in Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Polen en China. Het hoofdkantoor van ABAX is gevestigd in Larvik, Noorwegen. ABAX is official supplier van Ajax. www.abax.nl