Benoeming Peter van der Maas

Met ingang van 16 maart 2020 is Peter van der Maas (52) benoemd tot Executive Vice President van de business unit Solutions in de Benelux. Hiermee worden de taken en verantwoordelijkheden van Van der Maas uitgebreid met België en Luxemburg. Daarnaast blijft Van der Maas eveneens eindverantwoordelijk voor DSV Multi-Channel Fulfilment in Nederland.

Van der Maas heeft een proven track record binnen de internationale supply chain. Na actief te zijn geweest bij verschillende aanbieders in supply chain, trad hij eind 2009 in dienst bij DSV Solutions België als Managing Director. Begin 2015 maakte hij de overstap naar de business unit Solutions van DSV Global Transport & Logistics in Nederland. Van der Maas is enorm verheugd over zijn nieuwe uitdaging: “Om wederom met collega’s in België en Luxemburg te gaan samenwerken om onze marktposities verder te verstevigen en uit te bouwen als ook om als landen onderling van elkaar te leren, geeft mij in deze enorme energie.”

Onderwerpen

• Levensstijl, mode, recreatie

DSV | Global Transport and Logistics

Wij bieden elke dag supply chain-oplossingen voor duizenden bedrijven; van het kleine familiebedrijf tot het grote wereldwijde bedrijf. Ons bereik is wereldwijd, maar onze aanwezigheid is lokaal en dicht bij onze klanten. 60.000 werknemers in meer dan 80 landen werken gepassioneerd om geweldige klantervaringen en diensten van hoge kwaliteit te realiseren. Lees meer op www.nl.dsv.com.

Perscontacten

Erwin Peeters

Press contact Manager Marketing & Communications DSV Air & Sea | DSV Road | DSV Solutions +31651010926 Pers