Line-up boekpresentatie Extrema bekend

Festivalorganisator Extrema viert vrijdag 5 juni de boekrelease van het boek ‘20+4 Years of Love’ in stijl. Het evenement is veel meer dan een reguliere boekpresentatie getuige de line-up die vandaag werd gepresenteerd. Met namen als Franky Rizardo, Benny Rodriguez, Ted Langenbach en Mr Belt & Wezol belooft het een extravagante happening te worden in de business lounge van het Philips Stadion.

Waar een reguliere boekpresentatie niet wordt geassocieerd met show, spektakel en muziek, zorgt Extrema voor een extravagant feest met juist deze ingrediënten. Vandaag werd de line-up bekendgemaakt. Bovenaan het affiche prijken Benny Rodriguez en Franky Rizardo, vrienden van het festival die bezoekers gegarandeerd aan het dansen krijgen. Ook partygoeroe Ted Langenbach is aanwezig, net als Mr Belt & Wezol. Het Delftse duo staat garant voor fijne house van eigen bodem. Bart Hendrix, Dexter G, Eric de Man, Brian S, Tiago en Omeo maken het programma compleet. Naast het mooie muzikale programma worden de extravagante jaren van Extrema herbeleefd met travestieten en ouderwetse dansers in de stijl van de legendarische clubs RoXY en iT. Ook kunnen bezoekers kennismaken met acteurs van de legendarische begin- en eindshows van Extrema Outdoor.

Mark van Bergen schreef het boek 20+4 Years of Love. Het jubileumboek beschrijft de geschiedenis van het bedrijf Extrema. Prachtige anekdotes, hoogte- en dieptepunten en geweldige foto’s. Een must-read voor de Nederlandse danceliefhebbers. 20+4 Years of Love wordt op vrijdag 5 juni gepresenteerd in de business lounge van het Philips Stadion. Kaarten voor het feest zijn verkrijgbaar via de website http://extremanetwork.com/boek/.

Onderwerpen

• Kunst, cultuur, entertainment