Met de nieuwe Nordic Mood-collectie van JYSK loop je voor op de lente.

Nieuws -

Haal de lente in huis met de Nordic Mood-collectie van JYSK

Met de nieuwe Nordic Mood-collectie van JYSK ben je de lente een stap voor. Vanaf vandaag liggen de nieuwe producten in de winkel. De collectie kenmerkt zich door rustige, blauwgroene tinten en bloemmotieven.

Het sierkussen en de plaid FRESIA hebben prachtige bloemmotieven in groen en blauw. Het creëert een rustig lentegevoel waar je je aan kunt opwarmen terwijl het buiten nog koud is. De zachte uitstraling van het sierkussen en de plaid contrasteert mooi met de meer tactiele oppervlakken in de collectie.

De groene vloervaas VILBERT is gemaakt van glas met een gebobbeld oppervlak dat een rustieke uitstraling geeft. VILBERT kan alleen staan of gestyled worden met langstelige bloemen, die de lentesfeer verspreiden.

Met de plantenstandaard SAMUEL kun je hoogte toevoegen aan het interieur. De eenvoudige uitdrukking creëert elegantie met zijn ovale vorm. Met SAMUEL kun je je planten van de grond halen zonder dat je je vensterbank hoeft te vullen. Als je veel planten hebt, kan deze op een creatieve en elegante manier worden gecombineerd met andere standaarden.

De Nordic Mood-producten zijn vanaf 24 januari 2023 te koop in alle JYSK-winkels en op JYSK.nl.

Overzicht van de Nordic Mood-collectie:

• Vaas VILBERT Ø27xH45 groen (39,99 euro)
  • Plaid FRESIA 140x200 groen/blauw (15 euro)
  • Sierkussen FRESIA 35x50 groen/blauw (6 euro)
  • Plantenstandaard SAMUEL B35xL21xH45 zwart (16,99 euro)
  • Bloempot ODDVAR Ø12xH14 beige (6 euro)
  • Dinerkaars KARLPETER H20 20st/pk (8 euro)
  • Kunstbloem LEANDER H53 bruin (4 euro)
  • Kunstplant STEINAR Ø25xH30 met pot (8 euro)
  • Mand AGNE B23xL32XH16 zeegras (14,99 euro)
  • Kandelaar FRILEV Ø12xH17 (4 euro)
  • Opbergbox ALVIN B26xL26xH17 zeegras (14,99 euro)
  • Plaid AMASONLILJE 130x170 roze/beige (17,50 euro)
  • Slabestek ASKE L26 goud (8 euro)
  • Schaal JO 24xH8 steengoed (10 euro)
  • Kom NIELS Ø20xH10 roze (3 euro)
  • Vaas FRANK Ø15xH30 glas (8,50 euro)
  • Vaas SOFUS Ø21xH21 wit/bruin (19,99 euro)

Onderwerpen

Perscontacten

Nick Möller

Press contact Communications Manager The Netherlands & Belgium 06-10306004 JYSK.nl

Over JYSK

JYSK is een internationale retailketen met Scandinavische roots die het stylen van elke ruimte, in elk huis en elke tuin, makkelijk maakt.

Met meer dan 3.400 winkels en webshops in 48 landen zijn de geweldige aanbiedingen en goede service van JYSK altijd dichtbij, op welke manier de klant ook wil winkelen. In Nederland telt JYSK 101 winkels verspreid door het hele land.

Oprichter Lars Larsen opende zijn eerste winkel in 1979 in Denemarken. Tegenwoordig heeft JYSK 31.000 medewerkers in dienst.

De jaaromzet in boekjaar 2022/23 bedroeg 5,2 miljard euro. JYSK is onderdeel van het familiebedrijf Lars Larsen Group.

JYSK Nederland