Zo kan jij ook ‘de koningin van veranderen’ worden

Elke vrijdag leeft weer dezelfde spanning van het begin van het weekend en het einde van de werkweek. Als je naar buiten kijkt zie je alle lichten al branden, al helemaal nu dat er in Nederland weer sneeuw ligt. Het is weer koud in Nederland maar dit zorgt op deze witte dagen ook voor een vreemde opwinding.

’S Avonds nadat ik thuis ben gekomen en met mijn man heb gegeten ga ik vaak nog uit met wat vriendinnen. Lekker in een rustig café afspreken want vrijdag is het tijd om te relaxen en blij te zijn. Elke vrijdag voordat ik erop uit ga maak ik me weer mooi op en trek ik een mooie jurk aan. Ikzelf houd erg van lange jurken, het liefst zwart. Met een goeie lange jurk wek ik de indruk dat ik langer en dunner ben. Ik houd hier wel van want ik weet dat ik eigenlijk vaker naar de gym moet gaan en wel wat centimeters langer had mogen zijn. Desondanks weet ook ik dat de schoonheid van elke vrouw ligt in de manier waarop zij zich gedraagt.

Vrouwen kant geboorduurd meermin lange formele avond gala jurk

Behalve lange jurken die mij helpen langer en dunner te lijken heb ik ook nog een andere favoriete stijl. Het is iets waarmee ik mijn buste grote kan laten lijken, ja je hebt het misschien al geraden een corset. Ik draag het vaak onder een zwart jurkje gecombineerd met rode lippenstift. Wanneer ik weer tevoorschijn kom is mijn man altijd weer verbaasd, met een verleidelijke blik kijkt hij mij dan aan en noemt hij me ‘de koningin van veranderen’. Hij zegt dan: “Schatje je bent werkelijk zo mooi als een prinses”. Omdat hij mijn outfit niet kan weerstaan moet ik ervoor oppassen dat al zijn kusjes niet mijn make-up verpesten. Als ik de passie in zijn ogen zie moet ik zijn zoenen ontwijken, ik ga niet nog een keer al die make-up doen, maar ik vertel hem in een zachte stem dat het wachten het meer dan waard zal zijn. Om de passie te bewaren voor wanneer ik terugkom vermijd ik zijn zoenen en maak ik een cocktail voor hem. Als ik vertrek zie ik de tegenzin in zijn ogen.

Ondanks dat ik door de kou zo snel mogelijk in de bar wil zijn met mijn vriendinnen moet ik langzaam aan fietsen. Eenmaal aangekomen check ik snel in de spiegel nog of mijn make-up goed zit en dan voeg ik me bij de genietende mensen. Wanneer ik binnenloop richten veel ogen zich op mij. Door mijn outfit blijven ze allemaal net wat langer hangen dan normaal. Ik ben dan misschien wel een vrouw maar houd ervan om mannen te versieren. Als ik naar mijn vriendinnen loop zet ik een natuurlijke lach op. Terwijl ik onderweg ben kijk ik terug naar de mensen die naar mij kijken, ik wil ze overtuigen dat ik vriendelijk ben. Zodra ik oogcontact maak met mijn vriendinnen zie ik dat ze mij speels bespottend aankijken. Mijn twee vriendinnen zien er ook prachtig uit, eentje draagt een cocktailjurk de ander een rode jurk. Uiteraard werden wij met z’n drieën al snel het middelpunt van de aandacht in de bar. Mijn vriendinnen schonken mij een glas wijn in en we begonnen wat te roddelen. Toen we zin kregen om te roken namen we een sigaret uit onze tas. Al snel kwam er een knappe jongen op ons af die ons een vuurtje aanbood. Natuurlijk weten wij ook wel dat dit een uitgelezen kans is om een knappe jongen te leren kennen. Maar wij hebben zijn aanbod om langer te blijven praten beleefd afgeslagen, wij zijn immers alle drie getrouwd. We vinden het gewoon fijn om af en toe met elkaar bijeen te komen in een bar en bij te praten en ons jong te voelen. En dan is wat aandacht van een knappe jongeman wel leuk. Soms hebben we het over ons werk andere keren over de sportschool en wat de beste manier is om fit te blijven.

Chiffon lange rode v nek lijn elegante jurk

Als ik thuiskom ligt mijn man een film te kijken, biertje en sigaret erbij. Als ik binnen kom lopen merk ik dat ik niet meer zo goed zie, ik denk dat de borreltjes er in hakken. Ik zie wat wazig maar schenk nog een drankje in en geniet van een sigaretje met mijn man voordat ik hem een zoen geef…

De volgende dag ga ik met mijn man naar het jaarlijkse kerstfeest van het bedrijf. Het kerstfeest is altijd een van de drukste werkgelegenheden. Ik kies ervoor om mij die avond de kleden in een blauwe mooie jurk. Ik neem weer de tijd om mij mooi op te maken en ga deze keer voor een elegante haarstijl, mijn hele outfit straalt nu pure elegantie uit perfect voor dit soort gelegenheid. Tijdens het feestje staan de mannen bij elkaar over voetbal en dat soort zaken te praten. En wij vrouwen praten over kleren. Tijdens het feestje krijg ik van veel mensen complimenten op mijn jurk. Ze vinden het allemaal de mooiste jurk die ze gezien hebben. Ik vertel ze over de online winkel waar ik mijn jurken koop, Larshor.nl. Bij Larshor hebben ze een groot assortiment mooie kleren, corsets, sexy bikini, alles is er te krijgen. Nog beter tijdens de feestdagen zijn er allemaal goeie aanbiedingen. Zo kan je bij aankoop van een jurk bijvoorbeeld een mooie ketting erbij krijgen. Een andere aanbieding is dat je een tweede voor de halve prijs kan krijgen. Alle kleding is van geode kwaliteit wat heel belangrijk is. Ik houd ervan om ongeacht de gelegenheid jurken te dragen, kort of lang het maakt niet uit ik voel mij er altijd sexy in. Bij Larshor kan je ook jurken laten aanpassen mocht je speciale wensen hebben, en het is niet eens duur. Het is voor mij de beste plek om kleding te kopen.

• galajurken
  • jurken

Deze webshop is speciaal ingericht om jou de keuze te geven uit de mooiste soorten sexy lingerie, badpak, telefoonhoesjes,jurken, kostuum en andere mode accessoires.

Om onze klanten de beste service aan te bieden vergoeden wij de kosten voor de retourzending wanneer een klant niet tevreden is met de aankopen.