Perfect voor het thuiskantoor: Sony presenteert de Bluetooth nekband-speaker SRS-NB10

Om thuiswerken nog eenvoudiger te maken introduceert Sony de SRS-NB10 nekband-speaker met Bluetooth. Deze speaker met ingebouwde microfoon rust comfortabel op de schouders en kan de hele dag gedragen worden. Met de NB10 kan overal in huis op een prettige manier een conference call gevoerd worden. Of het nu zittend, staand of lopend is, deze speaker produceert een uitstekend geluid en heldere stemoverdracht.

De nieuwe SRS-NB10 van Sony zorgt voor hoogwaardige overdracht van stemgeluid via Precise Voice Pickup-technologie. De gebruiker is altijd handsfree verstaanbaar zelfs in luidruchtige omgevingen. Het lichte gewicht, hoge draagcomfort, de batterijduur tot 20 uur en de spatwaterbescherming (IPX4) maken de NB10 tot de ideale metgezel voor de hele dag.

Overal kristalhelder geluid
De SRS-NB10 is uitgerust met speakers die opwaarts gericht zijn. Dit zorgt ervoor dat het geluid voor de oorschelpen wordt geoptimaliseerd. Passieve radiatoren die aan de achterkant zijn ingebouwd, versterken de bas om ervoor te zorgen dat het geluid goed uitgebalanceerd is. Zo zijn collega’s, vrienden of familie duidelijk verstaanbaar, ook bij een laag volume en met anderen in dezelfde ruimte.

De SRS-NB10 biedt heldere audiokwaliteit gesprekken dankzij Precise Voice Pickup Technology. Twee directionele (bundelvormende) microfoons, gecombineerd met geavanceerde audiosignaalverwerking, zorgen voor minimale echo. Zo biedt de SRS-NB10 kristalheldere stemkwaliteit aan de personen die aan het bellen zijn.

De microfoon is gemakkelijk te bedienen tijdens conferentiegesprekken. Met een simpele klik op de MIC Mute-knop wordt de microfoon uitgeschakeld. Het volume is aan te passen met de volumeknoppen aan de zijkant van de SRS-NB10. Kies een niveau die prettig aanvoelt en speel en pauzeer muziek door de knop op de nekband-speaker aan te raken.

De hele dag aan het werk
De SRS-NB10 is niet alleen gemaakt voor op het werk. De draadloze nekband-speaker is licht en comfortabel met een stevige pasvorm om de nek die zacht op de schouders rust. Vanaf de eerste vergadering tot favoriete muzieksessies tijdens het koken: de SRS-NB10 is de hele dag comfortabel.

De flexibele band aan de achterkant helpt bij het vinden van de perfecte pasvorm. Bovendien zorgt de open vormgeving ervoor dat u naar gesprekken kunt luisteren zonder het overzicht over de omgeving te verliezen.

Sterk en praktisch
De SRS-NB10 kan een hele dag vol telefoongesprekken, muziek afspeellijsten, tv-series en nog veel meer aan. De batterijduur gaat tot wel 20 uur mee. Blijf de hele dag aan de gang ongeacht hoeveel online vergaderingen er op de agenda staan. Begint de batterij toch leeg te raken, met een snelle oplaadbeurt van 10 minuten is het mogelijk om tot een uur extra te werken of spelen. De SRS-NB10 is ook compatibel met USB Type-C .

De SRS-NB10 is uitgevoerd met Multipoint Connection. Dit betekent dat twee apparaten tegelijk aangesloten kunnen worden, zoals een laptop en een smartphone. Als er een zakelijke gesprek binnenkomt via de laptop terwijl muziek wordt afgespeeld op een smartphone, gebruik dan de Play/Call-knop aan de linkerkant van de nekband. Zodra het gesprek is beëindigd, wordt de muziek verder afgespeeld zonder opnieuw te verbinden.

De nekband-speaker biedt ook bij een laag volume helder en persoonlijk geluid. Sluit de SRS-NB10 via Bluetooth aan op een tv, smartphone of muziekapparaat en geniet van films, tv-programma's en afspeellijsten zonder de buren, huisgenoten of andere gezinsleden te storen. Dankzij het IPX4 spatwaterdichte design is de SRS-NB10 ook te gebruiken tijdens dagelijkse klusjes zoals de afwas.

Mooi gestroomlijnd
De SRS-NB10 heeft een slank en stijlvol design met een hoogwaardige textielafwerking, wat zorgt voor een luxueuze uitstraling.

De SRS-NB10 is niet alleen stijlvol vormgegeven: ook aan het milieu is gedacht. Het verpakkingsmateriaal van de SRS-NB10 bevat minder dan 10% plastic.

De SRS-NB10 is vanaf september 2021 in antracietgrijs en wit verkrijgbaar in de Benelux voor € 150.

Sony Corporation is een creatief entertainmentbedrijf met een duurzame technologische basis. Van game- en netwerkservices tot muziek, films, elektronica, semiconductors en financiële diensten - het doel van Sony is om de wereld te verrijken met emotie via creativiteit en technologie.

Sony Corporation is verantwoordelijk voor de afdeling Electronics Products & Solutions (EP&S) binnen de Sony Group. Sony’s visie is om Kando en Anshin te leveren over de hele wereld – en biedt producten en diensten op het gebied van home entertainment & geluid, beeldvorming en mobiele communicatie. Voor meer informatie, bezoek: http://www.sony.net