Voor vrouwen die van gadgets houden: 7x de leukste Sony zomer-gadgets

Het is zomer en wij zijn enthousiast, want met onze gadgets voor vrouwen wordt het gegarandeerd een onvergetelijk seizoen. Sony heeft de ultieme gadgets voor de zomer van 2021 geselecteerd – leuk om te krijgen én om cadeau te doen. Dames, check de lijst hieronder!

De ideale reisgenoot: op vakantie met WH-1000XM4 Silent White
Ga ontspannen de zomer in met de WH-1000XM4 Silent White headphone met noise cancelling. Deze nieuwste limited edition headphone van Sony bestaat uit een combinatie van stijl en comfort. De witte kleur is ontwikkeld om het concept van stilte en rust te weerspiegelen en heeft een parelmoerachtige afwerking. Dankzij de toonaangevende noise-cancelling technologie luister je de hele zomer ongestoord vanaf het eerste moment in het vliegtuig tot aan het strand naar favoriete zomernummers. De WH-1000XM4 filtert automatisch ongewenste geluiden op iedere locatie en laat alleen belangrijke geluiden door. Deze headphone is daarom de ideale reisgenoot voor de zomer van 2021.

De WH-1000XM4 Silent White is verkrijgbaar voor € 430,-

Álleen muziek, niets anders met de WF-1000XM4
Draag je in de zomer liever geen over-ear headphone vanwege de hitte? Gelukkig heeft Sony headphones in allerlei soorten en maten. Ontdek deze zomer de allernieuwste WF-1000XM4 volledig draadloze in-ears oordopjes en geniet van muziek als nooit te voren. De WF-1000XM4-oordopjes brengen toonaangevende noise cancelling en audiokwaliteit naar een nog hoger niveau. Het design biedt meer stabiliteit in het oor en is licht van gewicht waardoor het tevens prettig is om deze te dragen bij lange reizen. En het leuke is: de in-ears worden geleverd in een zeer compacte en stijlvolle case die tevens als oplader fungeert.

De WF-1000XM4 is verkrijgbaar in de kleuren zwart en zilver voor € 280,-

Dansend de zomer in met SRS-XB13
Voor veel vrouwen één van de leukste periodes in het jaar: de zomer. Tijd om dit te vieren en er een feestje van te maken. Dankzij het compacte formaat, de duurzame behuizing en de multiway strap is de SRS-XB13 speaker makkelijk mee te nemen om overal van muziek te genieten. De speaker is tevens water- en stofbestendig, waardoor het mogelijk is om muziek te luisteren vanaf het zwembad, aan het strand of tijdens een wandeling. De speaker is dan wel klein, maar dankzij EXTRA BASS is het geluid groots genoeg om iedereen aan het dansen te krijgen. Tip: koppel twee SRS-XB23 speakers draadloos met elkaar en ervaar een stereogeluid dat nog verder reikt!

De SRS-XB13 is verkrijgbaar in de kleuren zwart, blauw, taupe, koraalroze, poederblauw en citroengeel voor € 60,-

Maak de mooiste herinneringen met de ZV-1 vlogcamera
Voor alle vrouwen die graag alles willen vastleggen is er de ZV-1 vlogcamera. Deze compacte vlogcamera is makkelijk te bedienen met één hand dankzij een prettige grip en de grote REC-knop aan de voorkant van de camera. Om ervoor te zorgen dat beelden er extra goed uit komen te zien, is de ZV-1 uitgerust met hoogwaardige autofocus-technologieën die ervoor zorgen dat vlogs er altijd goed en scherp uitzien. Daarnaast beschikt de ZV-1 over de best geoptimaliseerde beeldstabilisatie waardoor filmen tijdens het lopen soepeltjes verloopt. Maak kennis met deze vlogcamera en geniet van een zomer die niet snel vergeten wordt.

De ZV-1 is verkrijgbaar voor € 800,-

Geniet van een thuisvakantie met de SRS-RA3000
Geen vakantieplannen dit jaar? Voor een nóg betere zomer thuis biedt Sony de SRS-RA3000 premium draadloze speaker met zwarte behuizing met contrasterende koperen accenten. Het unieke design maakt dat deze speaker in het middelpunt van elk huis zal staan. Of je nu lekker op de bank ligt met een goed boek, heerlijke zomerse gerechten maakt in de keuken of relaxed op het terras achtertuin, geniet ondertussen van sfeervol geluid dat de hele ruimte vult. De compacte draadloze SRS-RA3000 speaker is de perfecte metgezel om je onder te dompelen in een rustgevende sfeer en te genieten van heerlijke muziek.

De SRS-RA3000 is verkrijgbaar voor € 300,-

SRS-NB10: voor de thuiswerkers
Natuurlijk wordt er ook nog gewerkt in de zomer en dat is helemaal niet zo erg. Sterker nog, iedereen bruist van de energie. Maak kennis met de nieuwste SRS-NB10 nekband-speaker met Bluetooth. Deze speaker met ingebouwde microfoon rust comfortabel op de schouders en kan de hele dag gedragen worden. Vanaf de eerste werkvergadering tot favoriete muzieksessies tijdens het koken: de SRS-NB10 is de hele dag comfortabel. De nek-bandspeaker heeft tevens een slank en stijlvol design met een hoogwaardige textielafwerking, wat zorgt voor een luxueuze uitstraling.

De SRS-NB10 is vanaf september 2021 in antracietgrijs en wit verkrijgbaar voor € 150,-

Altijd en overal stijlvol bereikbaar met de Xperia 10 III
Diamond are a girl’s best friend? Sony denkt hier anders over: ontdek de nieuwste Xperia 10 III – de mooiste accessoire die een vrouw bij zich kan dragen. Voor wie veel op pad is deze zomer, is deze stijlvolle smartphone ideaal. Hij past bij elke outfit, biedt overal 5G-snelheid en heeft een lange batterijlevensduur. Voor vrouwen die houden van multitasken, goed nieuws: dankzij de 21:9 Wide display is er meer schermruimte voor wie twee apps tegelijk wil gebruiken. Tevens biedt de Xperia 10 III prachtige fotografiefuncties dankzij de driedubbele lens. Tijd om deze zomer mooie avonturen te beleven en de mooiste foto’s vast te leggen.

De Xperia 10 III is in de Benelux verkrijgbaar in de kleuren zwart en wit voor € 429-

Sony Corporation is een creatief entertainmentbedrijf met een duurzame technologische basis. Van game- en netwerkservices tot muziek, films, elektronica, semiconductors en financiële diensten - het doel van Sony is om de wereld te verrijken met emotie via creativiteit en technologie.

Sony Corporation is verantwoordelijk voor de afdeling Electronics Products & Solutions (EP&S) binnen de Sony Group. Sony’s visie is om Kando en Anshin te leveren over de hele wereld – en biedt producten en diensten op het gebied van home entertainment & geluid, beeldvorming en mobiele communicatie. Voor meer informatie, bezoek: http://www.sony.net