Persbericht -

Jumbo maakt online bestellen voor zakelijke klanten makkelijker door geavanceerde koppeling met Spend Cloud van Visma ProActive

Visma | ProActive en Jumbo Supermarkten hebben een geavanceerde koppeling gemaakt tussen de webshop van Jumbo en Spend Cloud. Organisaties die met dit inkoopsysteem werken kunnen nu ook bestellingen wijzigen. De administratieve afhandeling verloopt vervolgens automatisch. Dat vermindert de administratieve lasten aanzienlijk aangezien wijzigingen in bestellingen voorheen buiten de Spend Cloud verliepen. Dat leidde tot extra facturen die vervolgens handmatig moesten worden verwerkt.

Volledig automatisch Jumbo facturen verwerken

De verbeterde koppeling zorgt voor meer gebruiksgemak én een versoepeling van factuurverwerkingsprocessen. Deze geavanceerde koppeling zorgt ervoor dat zowel de klant als de leverancier bestaande bestellingen kunnen wijzigen. Zo kan Jumbo bijvoorbeeld bestellingen updaten als er een vervangend product moet worden geleverd. Dankzij de real-time geupdatete data in de Spend Cloud, worden facturen daarna volledig automatisch verwerkt. Als resultaat krijg je hierdoor meer flexibiliteit, minder handmatig werk en dus de beste ervaring. Je bespaart tijd en kosten.

Gebaseerd op wensen van gebruikers en advies van partner Intrakoop

Zowel Jumbo als Visma | ProActive hechten veel waarde aan het verbeteren van hun dienstverlening. Visma | ProActive verzamelt feedback van Spend Cloud gebruikers op diverse manieren. Denk hierbij aan interviews met klanten, klanttevredenheidsvragenlijsten en de Spend Cloud Portal waar klanten wensen en ideeën kunnen indienen. Ook de geavanceerde koppeling is ontstaan vanuit gesprekken met klanten (én advies van zorgpartner Intrakoop!). Specifiek voor medewerkers in die niet op kantoor werken, zoals zorgmedewerkers, is de geavanceerde webshopkoppeling een uitkomst. Met deze efficiënte en eenvoudige manier van bestellen, gaan ze veel werk besparen.

José van Boeckel, product owner bij Visma | ProActive: "Het is mooi dat we samen met onze partners Jumbo en Intrakoop onze gezamenlijke klanten echt verder kunnen helpen en hiermee medewerkers ontlasten van tijdrovende administratieve taken. Zo'n koppeling kunnen opzetten is echt een teamprestatie."

Voor meer informatie over innovaties in de Spend Cloud en vorderingen van de geavanceerde koppeling met Jumbo, kijk op de website van Visma | ProActive.

Onderwerpen

• Wetenschap, technologie

Over Visma | ProActive en de Spend Cloud

Visma | ProActive is uitgegroeid tot een zelfstandig onderdeel van het succesvolle Visma met dezelfde mentaliteit als vroeger: ‘we doen het gewoon en we hebben er nog plezier in ook’. De werkwijze is verschoven van werk op maat, naar één omgeving waarin je alle uitgaven beheert met advies op maat. Software met een human touch. Dat zie je terug in de Spend Cloud: één volledige oplossing voor alle zakelijke uitgaven. Van slimme betaalpassen voor medewerkers tot het gehele Purchase to Pay proces. Afhankelijk van de behoefte van jouw organisatie, voeg je eenvoudig functionaliteiten toe om je processen te digitaliseren, automatiseren en optimaliseren.

Over Visma

Visma is een van Europa’s toonaangevende leveranciers van bedrijfskritische software voor een efficiëntere en veerkrachtige samenleving. Door het werk van bedrijven en organisaties van elke omvang te vereenvoudigen en te automatiseren, verbeteren we het dagelijks leven van mensen. Met 15.000 medewerkers, 1.200.000 klanten uit de particuliere en publieke sector in de Benelux, Scandinavië, Centraal- en Oost-Europa en Latijns-Amerika, en een netto-omzet van € 2.081 miljoen in 2021, zetten we ons in om morgen beter te maken dan vandaag. Kijk op www.visma.nl voor meer informatie.

Het softwareaanbod van Visma op de Nederlandse en Belgische markt omvat oplossingen voor financieel beheer, HRM, inkoop en e-government. Visma Benelux bestaat uit 40 bedrijven die zich allemaal richten op bedrijfskritische cloudsoftware. Visma is trotse titelsponsor van Team Jumbo-Visma, een van ‘s werelds beste wieler- en schaatsteams.

Perscontacten

Lage Bøhren