2XU lanserer nå Hi-Rise Compression tights

En av høstens nyheter fra 2XU er den helt nye damemodellen HI-Rise Compression tights. En oppfølger til vår populære MID-Rise Compression som nå kommer med en høyere midje.

HI-Rise Compression Tights har en helt ny midje med en 12 cm bred linning. I tillegg har modellen en integrert lomme på innsiden av linningen, for at du lettere skal kunne ta med deg mobil eller nøkler når du trener. Den nye høye midjen gir bra støtte og perfekt passform, alt for at du skal få mer komfort og bevegelsesfrihet når du trener.

HI-Rise Compression Tights kommer med et gradert kompresjonsmateriale som gir meget god støtte og stabiliserer muskulaturen under aktivitet. Tightsen er perfekt for deg som mosjonerer og trener jevnlig og som trenger en slitesterk tights med perfekt passform. Materialet er lett, puster godt og transporterer hurtig vekk fukten fra huden.

Modellen finnes i to farger, sort/sort og sort/sølv

Veil pris kr. 1.299

Størrelser: XXS-XXL / XST, ST, MT, LT

Materiale:72% Nylon / 28% Elastane (Invista Lycra)

Les mer på www.2xu.no

For spørsmål kontakt espen@enjoysport.no

• Helse, sykepleie, legemiddel

Enjoy Sport Norge er et av sportsbransjens hurtigst voksende firmaer innenfor teknisk sportsbekledning. Mest kjent for salg av 2XU kompresjonsplagg, samt 2XU våtdrakter, tri-, løps- og sykkeltøy. Alt er treningstøy av meget høy teknisk kvalitet. 2XU kompresjonstøy er world wide sett på som ”The State of the Art” innenfor kompresjon, altså det beste du kan få tak i. Kompresjonstøyet er laget i kvalitetsmaterialet PWX med medisinsk, gradert trykk som gir økt blodsirkulasjon, mindre muskelvibrasjon, som begge fører til mindre stiv og støl muskulatur, økt utholdenhet, raskere restitusjon og forebygging av skader. Plaggene er beregnet for alle grupper av mennesker før, under og etter trening. Enten de trener lite eller mye. Enjoy Sport Norge er etablert og drives av engasjerte, profesjonelle og kundeorienterte mennesker, med bakgrunn fra norsk topp- og breddeidrett. Ta gjerne kontakt med oss på info@enjoysport.no.

Ellen Sørum

Pressekontakt CEO +47 99 79 09 29