Porsgrunds Porselænsfabrik innfører livstidsgaranti på porselen

Porsgrunds Porselænsfabrik innfører livstidsgaranti på porselen

Porsgrunds Porselænsfabrik har levert porselen av høy kvalitet siden 1885 og innfører nå livstidsgaranti på sitt hverdagsservise "SENSE". Livstidsgarantien innebærer at man får fritt innbytte ved kantskår.

SENSE er et helt hvitt servise og har deler til alle typer bruk. Serien inneholder, store og små tallerkner, müsliboller og sushifat,store tekopper og små kaffekopper, sausenebb, woktallerkener, pastafat, salatboller, små fat og store fat. Kort sagt, du finner det meste og kan plukke akkurat det du trenger til ditt hjem blant de nærmere 50 delene i serien. SENSE er også et veldig populært servise i restauranter, kantiner og på hoteller i hele Norge. Populariteten handler mye om rene linjer, praktiske størrelser og en elegant stil på et solid servise pent nok til både hverdag og fest.

Alle produktene i SENSE-serien kan stables, de kan settes i ovnen for gratinering for eksempel og de kan fryses om du trenger det. Et svært allsidig porselen, som kan kombineres og styles med alle mulige farger og stiler.

Vi er så trygge på vår kvalitet at vi nå har valgt å gi våre kunder livstidsgaranti på kantskår på vår SENSE-serie, sier markedssjef Cecilie Bjørnebye Jensen. Vi har hatt stor suksess med samme type garanti for vinglassene til Hadeland Glassverk sin serie Odyssè, og har nå valgt å gjøre dette også for SENSE fra Porsgrunds Porselænsfabrik.

Livstidsgarantien gjelder produkter kjøpt etter 1.mai 2015. Produktet må leveres tilbake til samme sted eller kjede der det er kjøpt, og kvittering må medbringes. Det utstedes nytt produkt, det gis ikke penger i retur. Garantien gjelder kun for privatkunder. Vår livstidsgaranti berører ikke rettighetene som kjøper har iht annen lovgivining, herunder Forbrukerkjøpsloven.

Sense kan kjøpes hos Christiania Glasmagasin, andre ledende faghandelsbutikker og i vår nettbutikk www.porsgrund.com. Priser fra 39 kr pr del.

3 Norske Design Group AS er et privateid selskap som består blant annet av Hadeland Glassverk AS, Porsgrunds Porselænsfabrik AS, Norgesglasset og Christiania GlasMagasin AS. Vi forvalter en betydelig historie og kulturarv, men satser samtidig på kontinuerlig utvikling og ny design, for å møte fremtidens behov.

Relatert innhold